Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Suite 102! (Door: nynke, kaylie & saphira.. » 3 <3

Suite 102! (Door: nynke, kaylie & saphira..

12 mei 2010 - 22:05

1419

1

350



3 <3

Macy pov.

De volgende dag was iedereen druk in de weer. Lance hing samen met Madison alle versieringen op, Louwie stortte zich op het maken van de hapjes en Esteban, die was op zoek naar Dirk. Macy zat achter de balie. Ze hoopte dat er vandaag niet te veel mensen zouden komen, het zou namelijk fijner zijn als het niet zo druk was bij het vieren van Ben zijn verjaardag. Macy hoorde het gekakel van Dirk, die waggelde door de lobby, de keuken in. Esteban racete door de Lobby heen. Hij keek verward om zich heen. &#145;Hij is de keuken in, schiet maar op, voor dat Louwie hem te pakken krijgt.&#146; Zei Macy grinnikend. &#145;Aahw! Dirk ik kom je redden!&#146; riep hij terwijl hij de keuken in racete. Vervolgens hoorde je Louwie al vloeken vanuit de keuken. &#145;Aal die vervloekte Kiep hier wegg!&#146; schreeuwde hij. Macy hoorde Madison hard lachen, en Esteban spastisch schreeuwen. Ze hoorde de deur open gaan. Ze keek naar de twee jongens die de lobby in liepen. Ze droegen allebei een grote zonnebril. &#145;Hé, ik had gereserveerd.&#146; Zei de blonde jongen die zijn zonnebril afdeed. Het was Sterling Knight! Dacht Macy verbaasd. &#145;Hmm. Uw naam?&#146; vroeg Macy. &#145;Sorry, je kent mijn naam toch wel?&#146; vroeg hij verbaasd. &#145;Nee, sorry.&#146; Zei Macy en trok een fake glimlach. Hij keek beteuterd. &#145;Ohw, nou, Sterling Knight.&#146; Zei hij koppig. Macy noteerde zijn naam met een glimlach. &#145;Als u dit papier zou willen invullen.&#146; Zei ze vrolijk. Sterling wierp haar een chagrijnige blik toe. Hij vulde alles snel en krabbelig in. &#145;En hoe lang verblijft u hier?&#146; vroeg Macy vriendelijk. &#145;Minstens een maand.&#146; Zei de jongen achter Sterling. Macy herkende hem nu ook. Het was Brandon Smith! Macy keek verbaasd. &#145;Ja, we hebben allebei een gastrol in de serie Roses en Guns.&#146; Zei Sterling trots. &#145;Ohw, leuk hoor.&#146; Zei Macy ongeïnteresseerd. Ze overhandigde de sleutels. &#145;En onze bagage dan?&#146; vroeg Sterling koppig. &#145;Ohw ja. Ohw Esteban?!&#146; riep Macy de keuken in. Esteban kwam onmiddellijk naar buiten met Dirk in zijn handen. &#145;U riep?&#146; vroeg hij. &#145;Ja, kun je deze jongens even helpen met hun bagage?&#146; vroeg Macy. Esteban stond twijfelend met Dirk in zijn handen. &#145;Oké, draag jij Dirk dan even?&#146; vroeg hij terwijl hij de kip in Sterling zijn handen duwde. Hij stond sprakeloos toe te kijken. Brandon grinnikte hardop, hij had moeite om zijn lach in te houden, net als Macy. &#145;Ik- heb- een- kip- in- mijn- handen.&#146; Zei hij op een rustige boze toon. &#145;Ohw noem hem geen kip, dat vind hij niet leuk. Zijn naam is Dirk.&#146; Zei Esteban bloedserieus. Brandon kreeg tranen in zijn ogen van het lachen. Sterling zette de kip bij Macy op de balie. &#145;Hier.&#146; Zei hij boos. Macy aaide grinnikend Dirk. &#145;Ohw Dirk, je kunt het hem niet kwalijk nemen, hij weet niet beter.&#146; Zei Macy grijzend tegen Dirk. Brandon veegde lachend wat tranen van zijn wang. &#145;Whoehoeh, kom man, we gaan.&#146; Zei hij lachend. &#145;Jullie zitten op de bovenste verdieping.&#146; Riep Macy hun nog achterna voor ze in de lift verdwenen samen met Esteban.

Madison pov;
&#145;Oke! Iedereen naar het restaurant!&#146; riep Macy door de lobby heen. Macy werkte iedereen naar binnen om Ben te verrassen. Madison bleef achter in de lobby om Ben naar het restaurant toe te brengen voor de verrassing. Ze hoorde de lift achter haar open gaan. Het waren de nieuwe gasten, acteurs had ze van Esteban gehoord. &#145;He, daar is die kippenvrouw!&#146; Riep de donkere jongen. &#145;Pardon?&#146; Vroeg Madison boos. Brandon deinsde een beetje achteruit en ging achter Sterling staan. &#145;Nee, Brandon. Volgens mij is dit niet dat kippenmeisje, deze ziet er ietsje anders uit.&#146; Zei Sterling terwijl hij haar angstig aankeek. Brandon liep een stukje naar voren en bekeek haar goed, hij snapte er blijkbaar niets van. &#145;Kan het zo zijn dat er nog een iemand zoals jij rondloopt? Alleen ietsje anders.&#146; Zei hij zachtjes. &#145;Ja, dat zou best kunnen&#146; Zei een stem achter Madison. Nu was ook Macy in de lobby en ging naast Madison staan. &#145;Dit is Macy, blijkbaar het kippenmeisje, en ik ben Madison.&#146; Zei ze lachend. Brandon ging wantrouwend naast Sterling staan en keek nog eens goed. &#145;Ja, nu zie ik het verschil, de ene is gewoon iets anders.&#146; Zei Brandon twijfelend. &#145;Ach, je ziet toch zo het verschil als je goed oplet.&#146; Zei Sterling betwetend. &#145;Oh, ja? Wie ben ik dan?&#146; Vroeg Macy lachend. Sterling opende zijn mond maar er rolde geen naam uit, &#145;J-Jij bent&#133; M-Messy?&#146; Vroeg hij twijfelend. Macy keek chagrijnig. &#145;Oeh, dat wist hij!&#146; Zei Madison lachend. Blijkbaar genoot sterling van zijn overwinning.

Macy pov.
&#145;Het is MACY!&#146; riep Macy chagrijnig. &#145;Mwuah, ik zat in de buurt.&#146; Zei hij lachend. Madison hoorde voetstappen aankomen. &#145;Ohw, daar is Ben!&#146; siste ze. &#145;Wie is Ben?&#146; vroeg Brandon verward. &#145;Naar binnen, monden dicht, en straks verassing schreeuwen.&#146; Siste Macy terwijl ze de twee jongens mee naar binnen trok. &#145;Wat gaan we nu doen?&#146; fluisterde Sterling terwijl hij op zijn hurken achter een bank geduwd werd. &#145;Gewoon verassing roepen als ik het zeg.&#146; Siste Macy terug. De deurklink werd naar beneden geduwd, de deur ging open. &#145;Nu.&#146; Siste ze. &#145;Verassing!&#146; riepen ze enthousiast. Loewie brulde over het grote aantal mensen heen. Lance kwam tevoorschijn achter de bar met een feestmuts op en een slinger, die netjes om zijn nek gedrapeerd was. &#145;Oehw! Ben! Gefeliciteerd! Hier drinken we een wijntje op hoor.&#146; Zei hij giechelend. Ben lachte beleefd. Wat een idioot zei Madison lachend tegen Macy. &#145;Hmm. Inderdaad.&#146; Zei Macy grinnikend. &#145;Aaahw! Die Ben! Gefeliciteerd ehwn, met jouwe verjaardak!&#146; zei Loewie enthousiast. Ben schudde beleefd zijn hand. Esteban kwam vrolijk tevoorschijn met Dirk. &#145;Uhm, Esteban? Geef Dirk maar aan mij.&#146; Riep Madison. Haar oom had al zo&#146;n hekel aan die kip, het kon alleen maar erger worden. Esteban overhandigde de kip aan Madison. &#145;Dus, Dirk.&#146; Zei Brandon grijnzend. &#145;Kijk, die naam onthouden ze wel.&#146; Lachte Macy. Sterling keek haar nijdig aan. &#145;Weet je, ik ben beter in namen onthouden dan je denkt hoor.&#146; Zei Sterling. &#145;Ohw ja, hoe heet mijn zus?&#146; vroeg Macy. &#145;Madison.&#146; Zei hij trots. &#145;Wauhw, dat zijn al twee namen die je kent.&#146; Zei Macy grijnzend. &#145;Ook een wijntje lieverds?&#146; vroeg Lance die een arm om hem en Macy heen wierp. &#145;Ja, lekker Lance.&#146; Zei Macy lachend. &#145;En jij?&#146; vroeg Lance. Sterling knikte met grote ogen. &#145;Oké! Ben zo terug!&#146; riep hij vrolijk terwijl hij zijn slinger om Sterling zijn nek gooide. &#145;Staat je goed.&#146; Grijnsde Madison. Macy maakte even een lachend kuchje. &#145;Ohw, staat deze slinger mij niet goed?&#146; vroeg Sterling uitdagend aan Macy. &#145;Nee.&#146; Zei ze droog. &#145;Alsof jij er mooi uit zou zien met deze slinger om je nek.&#146; Zei hij spottend. &#145;Vast wel, beter dan bij jou.&#146; Zei ze. &#145;Ohw, lieverds, wat is hier aan de hand?&#146; vroeg Lance, die was gearriveerd met twee glazen wijn. &#145;Deze twee zijn in discussie wie de slinger beter staat.&#146; Zei Madison terwijl ze rolde met haar ogen. &#145;Ohw eens even zien, hier schat hou eens vast.&#146; Zei Lance terwijl hij de twee glazen in Brandon zijn handen duwde. &#145;Hmm, Hmmm,&#146; murmelde hij terwijl hij Sterling bestudeerde. &#145;Switchen.&#146; Zei hij. Sterling gaf met tegenzin de slinger aan Macy. Lance keek haar aan met een kritiserende blik. &#145;Weetje, Sterling, ik denk dat jij meer voor de geeltinten moet gaan.&#146; Zei Lance serieus. Brandon gaf lachend de glazen terug aan Lance. &#145;Éen &#150; nul voor jou meid.&#146; Zei Lance terwijl hij vrolijk weg liep. Sterling keek chagrijnig. &#145;Aawhg, weet je wat, jij mag de slinger.&#146; Zei Macy grinnikend terwijl ze de slinger om zijn nek gooide. Ze voelde een hand op haar schouder. &#145;Oehwg! Schat! Vergat ik bijna jullie je wijn te geven!&#146; zei hij luchtig. Madison staarde naar hoe Lance behendig met twee glazen wijn in de lucht zwaaide. Hij gaf een glas aan Macy en een aan Sterling. &#145;Één troost kerel, jou schoenen zijn van vorige maand, die van haar zijn nooit in geweest.&#146; Zei Lance terwijl hij met een afkeurende blik naar Macy haar gympies keek. &#145;Één &#150; één.&#146; Zei Sterling grijnzend. &#145;Kaching!&#146; riep Lance terwijl hij weg liep. Het feestje was niet echt spetterend. Om twaalf uur stopten ze al, in verband met de gasten. Dat was op zich ook wel goed, want de energie zouden ze nodig hebben. Ze liepen samen met Sterling en Brandon naar boven. Brandon en Madison gingen gelijk hun kamers in. &#145;Één &#150; Eén.&#146; Zei Sterling uitdagend terwijl hij de deur dicht trok. Dit was nog niet over, dacht Macy.


Reacties:


Teysz
Teysz zei op 20 mei 2010 - 1:22:
Wat is ze van plan?