Hoofdcategorieën
Home » Jonas Brothers » Once upon a dream » De ochtend
Once upon a dream
De ochtend
Joe pov
Joe werd wakker en keek om zich heen. Waar was hij? Hij keek naast zich en zag Inge liggen. Hij bleef een tijdje naar haar kijken en dacht na over de laatste paar dagen. Hij streelde een lok uit haar gezicht en toen ging het vanzelf, zijn gezicht kwam steeds dichter en dichterbij. Zijn lippen raakte Inge haar lippen voorzichtig en lieten een kus achter. Inge opende haar ogen en lachte naar Joe. Hoi zei ze zachtjes met een rood hoofd. Hoi zei Joe die weer naast haar ging liggen. Inge en Joe praatte zachtjes over de afgelopen dagen en over muziek en over Inge haar school. Zullen we warme broodjes gaan halen vroeg Inge aan Joe, Ik wil wel even naar buiten. Goed idee zei Joe en hij stond op en tilde Inge van het bed af en zette haar in de woonkamer weer neer. Met een rood hoofd zocht Inge haar schoenen op en de sleutel. K..kom zei ze laten we gaan. Joe liep met een grijns achter haar aan. Toen ze buiten waren pakte Inge verlegen Joe zijn hand. Hand in hand liepen ze over straat.
Nick pov
Nick werd wakker van een klap. Hij keek om zich heen en wist weer waar hij was. Hij keek op zijn borst en zag Kaylie slapen. Hij glimlachte even en deed zijn ogen weer dicht, hij wou haar niet wakker maken. Toen Nick bijna weer sliep, ging zijn telefoon. Hij pakte snel zijn telefoon uit zijn zak en keek of Kaylie nog sliep. Ja gelukkig ze sliep nog. Hallo met Nick zei hij zachtjes. Ja met Kevin, waar zijn jullie riep Kevin door de telefoon. Ik ben jullie de hele ochtend al kwijt. Ssst zei Nick. We zijn bij Kaylie en Inge in slaap gevallen. Jaja zei Kevin lacherig. Nouja als jullie maar om 2 uur thuis zijn. Hoezo vroeg Nick verbaasd. We hebben een optreden weetje nog wel, waar zit jij met je hoofd man zei Kevin. Nick keek even naar Kaylie. We zijn om 2 uur thuis zei Nick beloofd. Toen hij opghangen had drukte hij zijn telefoon uit. Nick keek even naar Kaylie, hij legde zijn hand op haar rug en viel weer in slaap.
Inge pov
Joe deed de bakkersdeur voor Inge open. Kom zei Inge we gaan allemaal lekkere broodjes uitzoeken en dan eten we ze in de tuin op. Okee lachte Joe. Laten we voor Kaylie en Nick alles op een dienblad zetten. Dan eten zij het in bed op en wij in de tuin zei Joe met een knipoog. Inge bloosde en mompelde leuk idee. Nadat ze klaar waren met het uitzoeken van de broodjes, liepen ze naar de kassa en zocht Inge haar portomonnee op. Toen ze op keek zag ze dat Joe aan het betalen was. Hee wat doe jij nou zei Inge. Betalen zei Joe lachend. Kom we gaan. Hij pakte de tas met de broodjes en hield de deur weer voor Inge open. Joe pakte Inge haar hand en lachte even. Ze liepen hand in hand terug naar het huisje. Inge deed zachtjes de deur open en liep naar de slaapkamer. Daar zag ze Kaylie slapen op de borst van Nick en Nick lag ook te slapen met zijn hand op haar rug. Inge liep terug naar Joe en nam hem mee naar de slaapkamer. Kijk nou fluisterde ze hoe lief. Ja zei Joe glimlachend. Laten we een foto van hun maken. Ja doen we fluisterde Inge en ze pakte allebei hun telefoon. Toen ze een foto gemaakt hadden liepen ze terug naar de
kamer. ze zette de helft van de broodjes op een dienblad en namen die mee naar de slaapkamer. Goedemorgen tortelduifjes riep Inge vrolijk. Kaylie werd wakker en zag dat ze op Nick zijn borst lag en werd rood. Hier is jullie ontbijt zei Joe lachend. Eetsmakelijk! zeiden ze allebei en Inge gaf Kaylie het dienblad en ging achter Joe aan. In de tuin gonoten ze van hun broodjes en van de foto die ze hadden gemaakt.
Kaylie pov
Kaylie zette het dienblad naast het bed neer, en ging weer op Nick zijn borst liggen. I...ik weet niet of jij al trek hebt maar ik moet eerst even wakker worden zei Kaylire slaperig. Ja.. ik ook zei Nik die niet wou dat Kaylie van zijn borst af ging. Toen ze bijna weer in slaap vielen ging Kaylie rechtop zitten. Kom op wakker blijven zei ze lachend Je hebt straks een optreden. Hee hoe weet jij dat zei Nick verbaasd. I..ik werd wakker van je telefoon zei Kaylie met een rood hoofd, maar ik was nog moe. Als..als je wil mag jij.. ik bedoel jullie wel mee. zei Nick verlegen. Ja leuk zei Kaylie blij. Maar er is wel 1 voorwaarde zei Nick lachend. Watdan vroeg Kaylie. Nou...
Ga verder ofzo..