Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 46
Teddy Lupos
Teddy Lupos 46
eindelijk terug in de leerlingenkamer
De dikke dame was er gelukkig. Ze geeuwde slaperig en bromde wat. Stijn had moeite om zich verstaanbaar te maken door zijn hijgende ademhaling. Uiteindelijk zwaaide de Dikke dame wat en zwaaide opzij. Pas toen Teddy voor het portretgat stond merkte hij dat hij zijn vorige lengte nog niet helemaal terug had. Snel kneep hij zijn ogen toe en concentreede zich. Toen hij zijn normale lengte terug had, zag hij dat Stijn zich op dat moment naar hem toedraaien. Zijn hard ging als een gek te keer toen hij door het portretgat kroop. Stijn zei niks en leek niks gezien te hebben. Samen slopen ze naar boven. De andere sliepen al en stil lieten Teddy en Stijn zich op hun bed ploffen. Stijn viel direct in slaap met zijn kleren nog aan. Teddy lag ook nog met zijn kleren in bed maar slapen deed hij niet al was hij noch zo moe. Er was te veel waar hij zich zorgen over maakte. de woorden die hij daarnet gehoord had spookte door zijn hoofd terwijl hij indommelde. Niks gezien...alles wordt beter bewaakt...niet meer rondlopen...enkele manen...Teddy schoot overeind, Stijn mompelde iets draaide zich om en ging weer slapen, Teddy dacht na. Had hij het wel goed gehoord? Had die man echt enkele manen gezegt of had hij maanden gezegt? Het was wel geen volle maan deze nacht maar als ze het over manen hadden dan kon het toch niet anders dat ze het over weerwolven hadden?
leuk stukje
kan bijna niet wachten tot het volgende stukje