Hoofdcategorieën
Home » Jonas Brothers » Once upon a dream » Het optreden
Once upon a dream
Het optreden
Nick pov
Hoe zal ik het zeggen dacht Nick. Hij keek Kaylie speels aan en zei; Nou jij moet zingen! Wat..wie...ik? bracht Kaylie geschrokken uit. Ja jij zei Nick lachend. M..maar ik kan helemaal niet zo goed zingen en en Inge is veel beter...ja dat is het Inge zingt en...dat wil ze vast wel.. dat weet ik zeker..en ik ga wel mee klappen ofzo ja zal ik het even gaan vragen? ratelde Kaylie in een stuk door. Maar..ik wil dat jij zingt...met mij zei Nick verlegen. O...maar ik ken jullie liedjes niet en Inge wel. zei Kaylie met een rood hoofd. Nick pakte haar telefoon die op de grond lag, en speelde de eerste 3 liedjes af. Hmm volgens mij zijn dit toch echt onze liedjes zei Nick met een lach. Oke oke zei Kaylie met een zucht. Ik vind jullie liedjes super en ik zing ook graag..onder de douche... zei Kaylie verlegen. Toe zing met mij zei Nick die op zijn knieen voor Kaylie ging zitten en haar zijn liefste glimlach schonk. Nou...ik weet het niet... Nick duwde haar achterover en begon haar te kietelen. Nee Nick hou op gilde ze. Als jij met mij zingt zei Nick. Okeoke ik doe het. zei Kaylie. Toen ze weer overeind kwam zei ze; Maar Inge moet dan ook zingen met Joe. Waarom vroeg Nick verbaasd. Nou dat is leuk zei Kaylie met een glimlach en dan kunnen we ze terug pakken. Ja zei Nick lachend doen we! En ze liepen naar de tuin toe.
Joe pov
Joe kwam steeds dichter bij Inge. Zijn lippen raakte bijna de hare. JOE!! riep Nick vanuit de deuropening. Joe en Inge schrokken zo dat ze met hun hoofden tegen elkaar aanbotsten. Auw!! riepen Joe en Inge tegelijk. Wat is er zei Joe die op Nick afliep, om hem te wurgen als het niet belangrijk was wat hij kwam vertellen. Het is 12 uur zei Nick en we hebben om 2 uur een optreden zei Nick. Ja dat is ook zo zei Joe bedenkelijk. Kom laten we gaan zei Nick en hij liep naar de kamer. En Inge en Kaylie dan zei Joe die naar Inge keek. Die komen ook zo. zei Nick. En dat weet Inge vroeg Joe. Nee zei Nick. Dan vertel ik haar dat, dan over 5 minuten bij de auto zei Joe en hij liep naar Inge. Wat was dat allemaal zei Inge de nog steeds over haar voorhoofd heen wreef. We gaan om 2 uur optreden zei Joe. Ow..oke zei Inge die een beetje teleugesteld was. Hee, ik laat je niet hier zei Joe jullie gaan mee. Echt? zei Inge die begon te glimlachen. Tuurlijk zei Joe die haar een knuffel gaf. Joe stond en Inge ook. Ze liepen samen naar binnen. Joe ging opzoek naar Nick en Inge opzoek naar Kaylie. Waar zouden ze toch zijn zei Inge. Ze zijn nergens in het huis. zei Joe. Wacht zei Joe en hij liep naar de deur en hij legde zijn oor tegen de deur aan. Wat doe je nou lachte Inge. Ssst zei Joe ze staan bij de auto, even luisteren waar ze hert over hebben. Je kunt het echt hoorde Joe een jongensstem zeggen. Inge had nu ook haar oor tegen de deur aangelegd. Oke ik doe het, maar je moet wel bij me blijven hoorde ze de stem van Kayie zeggen. Hmm waar zou dat over gaan fluisterde Joe tegen Inge. Kom wij gaan ook naar buiten zei Inge. Ik wil het weten. Toen ze de deur open deden gaf Nick Kaylie een knuffel. Toen hij door kreeg dat Joe en Inge aan het kijken waren liet hij Kaylie los en zei tegen Joe ben je klaar om te gaan? Ja ik wel zei Joe die Inge een knipoog gaf. Dan gaan we zei Nick. Als we alle spullen hebben en Kevin komen we jullie halen zei Joe en ze stapten in de auto.
Inge pov
Toen de buitendeur achter hun dicht was gevallen, liep Inge achter Kaylie aan de slaapkamer in. Waar hadden jullie het net over vroeg Inge nieuwschierig. Huh wat bedoel je vroeg Kaylie met een rood hoofd. Als jij bij me blijft zei Inge met een glimlach. O dat zei Kaylie niks bijzonders. Neenee zei Inge die naar kleren ging zoeken om aan te trekken. Toen ze allebei klaar waren met aankleden, gingen ze op de bank zitten. Toen ze aan het kletsen waren, ging een toeter en zeiden Inge en Kaylie tegelijk dat zijn ze! Ze liepen naar de deur en vervolgens naar de auto. Toen Inge de deur open deed zei Kevin; Inge jij zit naast Joe en Big Rob. Kaylie jij zit tussen mij en Nick in zei Kevin met een glimlach. Nou hup hup instappen. Toen de auto begon te rijden zei Kevin tegen Inge en Big Rob; jullie maken elkaar niet af he! Nee daar zorg ik wel voor zei Joe en hij sloeg een arm om Inge heen en trok haar naar zich toe. Zo nu kan je helemaal niks meer zei Joe lachend. O nee zei Inge en ze begon Joe te kietelen. Weet je al een liedje fluisterde Kaylie naar Nick. Ja zei Nick maar dat vertel ik je niet. Waarom niet zei Kaylie geschrokken. Rustig nou maar zei Nick en hij pakte verlegen haar hand. Waar ben ik aan begonnen dacht Kaylie. Joe hou op gilde Inge door het busje heen. Kom hier riep Joe en hij pakte Inge bij haar middel. Inge belande met haarhoofd op zijn schoot. Zo en nu blijf je rustig liggen zei Joe streng. Inge keek in zijn ogen en dacht; Wat ben je toch leuk. We zijn er riep Kevin enthousiast. Hij gooide de deur open en rende naar buiten toe. Nick, Joe en Big Rob liepen naar de achterkant van het busje en laden alles uit.
Kaylie pov
Over een half uurtje was het zover, dan zou ze met Nick zingen. Wat doe jij nou zenuwachtig zei Inge lachend. Kom op! Ja sorry zei Kaylie lachend. Ze beginnen riep Inge enthousiast toen ze Joe zag. Kaylie wist precies na welk liedje Nick haar zou roepen. Inge was druk aan het meezingen. En daar was het liedje, toen de laatste noot weg stierf hoorde Kaylie Nick zijn stem door de microfoon. Kaylie deed haar ogen dicht. Toen Nick haar naam zei stond ze op en liep naar het podium. Toen ze naast Nick stond, kreeg ze een microfoon in haar handen. Nick pakte haar hand en leidde haar naar het midden van het podium. Kaylie stond te trillen op haar benen. Ze was ook zo zenuwachtig. Toen de muziek begon wist ze meteen welk liedje het was en begon ze te blozen. Samen met Nick zong ze het nummer; When you look me in the eyes. Na de laatste noot gaf Nick haar een kusje op haar wang. Toen het aplaus afgelopen was vroeg Nick Joe naar voren te komen. En Kaylie vroeg hetzelfde aan Inge. Toen Inge op het podium stond, vroeg ze aan Kaylie wat ga ik doen? Hetzelfde als mij fluisterde Kaylie. Wat?? zei Inge. Ja zei Kaylie met een lach succes! En ze liep weg. Wist jij hiervan fluisterde Inge tegen Joe. Nee zei Joe jij? Nee ik ook niet zei Inge. Welk liedje gaan we zingen zei Joe. umm..umm.uumm zei Inge. Het enige wat ik me nu zo snel kan bedenken is; You and me van Lifehouse zei Inge verlegen. Okee doen we die riep Joe en hij sprinte naar Kevin en Nick om te vertellen welk liedje ze zouden doen. Toen de muziek begon pakte Joe 2 stoelen en ging zelf op 1 zitten. Inge ging op de andere zitten en samen zongen ze het nummer. Joe keek de hele tijd naar Inge en Inge naar hem. Hij was ook zo leuk dacht ze. Toen het nummer afgelopen was, kwamen Nick, Kevin en Kaylie ook bij hun staan. We doen nog 1 nummer zei Kevin en ik kies welke. En jullie zingen voegde hij er lachend aan toe. Welk nummer... verder kwam Joe niet want Kevin begon al met spelen hij herkende het nummer en begonnen met z'n allen te zingen; Who let the dogs out. Na het nummer liepen Kaylie en Inge samen af en gaven elkaar een knuffel wat een topvakantie was dit!
Verderrr!!