Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 80
Two girls come by the Cullens
80
Maand later
Wow. Ik wist niet dat haar van vampiers vet kon worden! Maar blijkbaar toch wel. Hmm.. Misschien moest ik op jacht.
Ik sloop richting het raam, en rook de buitenlcuht, voor het eerst sinds een maand. Ik sprong het raam uit, en stormde richting de stad. Mijn instincten namen het over, en ik volgde een jong meisje een steegje binnen.
Toen ze merkte dat 'ie dood liep wilde ze omkeren, maar ik had haar al vast bij haar arm, en kwam langzaam dichterbij, mijn blik op krankzinnig. Ze keek me doodsbang aan, maar ik ahd mijn tanden al in haar gezet.
O, God! Wat had ik dít gemist, zeg! Een straaltje zout bloed liep langs mijn kin naar beneden, terwijl ik gulzig dronk.
'Row?' Een stem achter me. Ik draaide me om, en zag Elisabeth en Jacob staan, een stel plastictassen waar "baby Boom" op stond in hun handen.
Ik duwde Jake de tassen in zijn armen en liep naar Row toe. 'Ben je gek geworden?! Het is nog maar een kind! Je... je gaat nu mee terug!' Ik was sterker dan zij en hield haar ook in de auto nog vast. Ze keek verbaasd naar mijn dikke buik. 'Wat... o ja, je was zwanger. Laat maar.' Toen we bijna thuis waren zei ik tegen Jake: 'Wij gaan er hier uit, wil jij de spullen thuisbrengen?' 'Doe ik,' zei hij en Row en ik stapten uit. Ik sleurde haar mee naar het huis van de Cullens en gaf een ram op de deur.
'ik ga wel!'gilde ik. ik sjeesde de trap af en gooide de deur open. Row staarde me aan. ' ROOOOOOOOOOOW!!!!!!!!!!!'gilde ik en vloog haar om de hals.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.