Hoofdcategorieën
Home » Jonas Brothers » Once upon a dream » De autorit
Once upon a dream
De autorit
Joe pov
Joe zat als enige in de kleedkamer. Hij dacht na over het optreden. Hoe kon het nou dat Kaylie ging zingen. Hij dacht dat ze dat niet durfde...en Nick daar snapte hij al helemaal niks meer van. Op dat moment kwam Inge de kleedkamer binnen en zag Joe met een chagerijnig gezicht vooruit kijken. Waarom kijk je zo boos vroeg Inge voorzichtig. Toen Joe Inge zag begon hij gelijk te glimlachen. Ik boos kijken zei hij verbaasd nee hoor. Dan vergis ik me zei Inge lachend en ze ging zitten. Weetje zei Joe na een tijdje. Nou zei Inge. Wat ik niet begrijp... Waarom jij ging zingen met..mij zei Joe met een rood hoofd. Inge werd rood. Nou...ik..umm..jaa..het overviel me een beetje, ik wist niet dat ik met jou moest zingen. Ik dacht dat we alleen kwamen om te kijken. stamelde Inge. Ik wist ook niet dat ik met jou moest zingen zei Joe verbaasd. Maar als jij het niet bedacht had..en ik niet zei Inge. Raar zei Joe bedenkelijk. Hoe...wacht ik weet het zei Joe opeens en hij sprong op. Wat zei Inge die ook opsprong. Joe duwde haar zachtjes weer terug. Hier blijven zitten en niet bewegen ik ben zo terug. zei Joe en hij rende weg.
Nick pov
Nick was opzoek naar Kaylie maar hij kon haar nergens vinden. Niet in de kleedkamer, bij de wc... Waar zou ze toch zitten dacht hij. Hij liep naar het podium en zag Kaylie zitten. Hij bleef een tijdje naar haar kijken. Nick wist niet waarom, maar hij voelde zich opeens zo blij. Hij liep naar Kaylie toe en ging naast haar zitten. Hee zei Nick. O hee zei Kaylie wat doe jij nou hier. Opzoek naar jou zei Nick verlegen. Nou ik ben hier zei Kaylie met een glimlach. Ja hier ben je zei Nick. Maar wat doe jij hier? vroeg hij. Gewoon... zei Kaylie. Beetje nadenken..rond kijken... Nadenken herhaalde Nick rustig. Waarover? Nou..over.. AH hier zijn jullie riep Joe en hij rende naar Nick en Kaylie toe. Ja zei Nick hier zijn we. Kom zei Joe en hij pakte Nick bij zijn arm en trok hem omhoog. Toen liep hij naar Kaylie en trok haar ook overeind. Zo nu we staan gaan we naar de kleedkamer toe zei Joe. En we moeten daarheen omdat.. vroeg Nick. Dat zie je zo wel zei Joe en ze liepen naar de kleedkamer. Joe deed de deur van de kleedkamer open en zag Inge nog steeds op dezelfde plek zitten. Hij lachte en wou over de drempel heen stappen, maar hij stapte er niet helemaal overheen, hij bleef haken en viel zo in Inge haar schoot. Ook hallo lachte Inge. Joe werd rood en krabbelde snel overeind. Zij hebben het gedaan zei Joe terwijl hij naar Nick en Kaylie wees. Wat hebben we gedaan dan? vroeg Nick. Nou..ons laten zingen zei Inge. O dat zei Kaylie met een lach. Dat klopt dat waren wij. Maar waarom vroeg Joe die verbaasd was dat ze zeiden dat hun het waren geweest. Nou begon Nick jullie hebben ook dingen bij ons uitgehaald en we vonden het wel eens tijd om jullie terug te pakken. Ja lachte Kaylie. Op dat moment kwam Kevin binnen; Jongens bedankt dat jullie ook even hebben mee geholpen met inladen en hij keek boos naar Joe en Nick. Maar we moeten nu gaan zei Kevin. Jullie komen hier niet mee weg zei Joe en hij pakte Inge haar hand en nam haar mee naar de auto. Wat ga je doen vroeg Inge. Jou kidnappen zei Joe met een glimlach.
Inge pov
En ik vind dat goed lachte Inge. Hmm... Ja zei Joe en hij zette haar in de auto en ging naast haar zitten. Zo nu kun je niet meer weg. O nee zei Inge. Inge zitten blijven zei Joe streng. Nick en Kaylie gingen achterin zitten. Zijn we er allemaal zei Kevin. Ja riep iedereen in koor. Oke dan gaan we! en ze reden weg. Tijdens het rijden werd Inge steeds rustiger en legde haar hoofd op Joe zijn schouder neer. Joe sloeg een arm om haar heen en ze vielen in slaap. Kaylie keek om zich heen. Joe sliep, Inge sliep, Kevin sliep, Big Rob sliep.. alleen zij en Nick waren nog wakker. En de chauffeur natuurlijk. Nick fluisterde in Kaylie haar oor; en wat vond je ervan. Kaylie keek Nick aan en zei; geweldig. Nick lachte en keek weer voor zich. Langzaam werden ze moe en vielen ze hand in hand in slaap. Joe werd wakker omdat de auto stopte. Hij keek om zich heen en zag dat ze thuis waren. Toen hij naast zich keek zag hij dat Inge op zijn arm lag te slapen. Hij maakte Kevin en Nick voorzichtig wakker. Hee jongens fluisterde hij. Huh wat zei Nick. We zijn iets vergeten zei Joe lachend en hij wees op Kaylie en Inge. Wat gaan we doen zei hij. Blijven ze bij ons slapen of brengen we ze naar huis? Nick dacht na en werd rood. We...we kunnen ze hier wel laten slapen zei hij zachtjes de bedden zijn groot genoeg. Ja zei Joe en om ze nu nog terug te brengen... Oke zei Nick en hij maakte voorzichtig de deur open en tilde Kaylie uit de auto. Joe deed hetzelfde bij Inge. Ze liepen naar binnen. Nick legde Kaylie op zijn bed neer, en Joe legde Inge op het matras dat naast het bed van Nick stond. Ik slaap hier fluisterde hij en hij ging naast Inge liggen, en sloeg een arm om haar heen en gaf voorzichtig een kus op haar wang. Nick ging naast Kaylie liggen. Hij keek naar haar en deed toen het licht uit.
Reacties:
Zo nu kun je niet meer weg.
O nee zei Inge.
Inge zitten blijven zei Joe streng.
(L)