Hoofdcategorieën
Home » Twilight » difeso l 'Amicizia » -1-
difeso l 'Amicizia
-1-
Ik rende tussen de bomen door. Opeens hoorde ik gefluister. 'Daar komt dat hert!' Zag ik eruit als een hert? 'Iedereen klaar? daar komt-ie!' Ik kwam op een open plek en werd van 8 kanten tegelijk beschoten. 'GODVER! WEGWEZEN!' Aha. Stropers dus. Ik viel neer. Ik had kogels in mijn armen benen en buik en het deed vreselijk zeer. Ik voelde hoe ik het bewustzijn ging verliezen en toen werd het zwart.
'JOCYE!'gilde de heks(mijn tante dus) van beneden. ik zuchte en sloot mijn boek met een klein plofje. ik klikte snel mijn cd-speler uit en liep mijn kamer, ter grote van een gang kast, uit binnen 1 stap. ik slofte de trap af en sprong de laatste treden af. 'wat is er?'vroeg ik poeslief en zette me fake-ste glimlach op. 'HOE komt het dat je een 5,4 voor spaans staan?'vroeg tante met haar hoge stem. nou.. omdat het me geen ene reet boeit! niet dat ik dat ooooit durfde te zeggen. ik beet zacht op mijn lip. 'krijg ik nog antwoord?' nou nee omdat je me geen tijd geeft! 'naar je kamer! een week lang meteen naar huis niet uit gaan! en ik kom je huiswerk controleren'gilde ze. ik zuchte. dat betekend dus dat ik nu tot me 80ste huisarrest had. en tot mijn 90ste niet meer uit mocht. ik snelde de trap op en sloot mijn deur met een klap. snel ruimde ik mijn boek op en legde mijn huiswerk er voor in de plaats.
Ik liep naar Caius toe.
'Caius?' vroeg ik. Hij keek op.
'Cat, wat is er?'
'Nou.. Ik... Kan ik naar de Cullens toe? Gewoon, om te ontspannen? Jasper had de vorige keer een geode invloed op me.' Caius glimlachtte.
'Dat is niet aan mij om te zeggen... Maar van mij mag je. Dus ga maar.' Ik keek hem verbaasd aan. Normaal duurde het drie uur voor hij antwoord gaf!
'Ehm.. Dankje.' Ik draaide me om, en stormde weg, richting Forks.
wowow! caius die iets zegt! great!