Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » difeso l 'Amicizia » personage's

difeso l 'Amicizia

22 mei 2010 - 16:32

292

0

209



personage's

Jeanine:

Naam: Belle di Lorena
Leeftijd: 18
Karakter: Opvliegend, snel kwaad, sluit nogal moeilijk vriendschap maar als ze je aardig vind is ze heel vriendelijk en zorgzaam.
Uiterlijk: http://www.rtl.nl/shows/staatsloterijzomer/components/home/images/belleperez330x330.jpg
Overig: Woonde in Italië, is weggelopen toen ze weerwolf werd. Nu zwerft ze alleen door de bossen.


Personage Suus:
Naam: Caithlynne (Cat) Brennan
'Leeftijd: 130 in Vampleeftijden, ziet eruit als 16
Uiterlijk: http://www.ahasims.com/upload/bestand/0e99fa0ec943188bf8472c50ddcf1499.jpg
Innerlijk: Erg sociaal, maar verbittterd doordat ze haar hele leven bij de Volturi heeft gezeten. Daardoor is ze afstandelijk gevonden, en heeft ze het idee dat niemand haar aardig vind. (Eigenlijk is dat ook wel zo... Alleen Alec, Jasper en Gianna vinden haar écht aardig. (Zelfs Esmé niet) Caius is haar vertrouwenspersoon, een soort vader. Zie je 't al voor je? XD) Erg nieuwschierig.
Overig: Ziet al jaren lang uit naar een bezoek aan de Cullens. Ze is daar 1 keer eerder geweest, en had vrijwel meteen door dat Jasper rust kon veroorzaken. Maar hij ahd een vriendinnetje.. Maar ze is zo veel mogelijk bij hem in de buurt gebleven. Ze kan het met hem erg goed vinden, ook omdat ze zichzelf niet altijd even goed in de hand heeft. Net als Jasper eigenlijk..
En ze hebben ongeveer dezelfde gave. Alleen kan Cat mensen alleen haat en liefde laten voelen.


Personage Anne:


naam: Joyce Van Der Sluister
leeftijd: 16 jaar
karakter: Vriendelijk, kan heel hyperen, als ze iemand niet aardig vind dan doet ze eralles aan om die gene te irriteren of boos te maken.
uiterlijk: http://i242.photobucket.com/albums/ff28/gimmemore2007/Ashley%20and%20Mary%20Kate%20Olsen/mary-kate-olsen-margo-silver-photos.jpg
overig: Allebei haar ouders zijn dood en ze woont bij haar Tante, die ze NIET aardig vind. haar tante is erg streng onder het mom: ik heb het je ouders belooft Vaak heeft Jocye straf wegens:te laat thuis, onvoldoende, of gewoon nergens voor.ze is erg geinnterseerd in griekse mythologie en kent bijna alle wezens daarvan uit haar hoofd.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.