Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I gave you love, all you gave me was pretend, so BILL KAULITZ take a bow » Proloog: Meet the people
I gave you love, all you gave me was pretend, so BILL KAULITZ take a bow
Proloog: Meet the people
Personages
Faith Klum: Ze is de oudste van de hele hoop kinderen en 16 jaar. Haar ouders zijn Heidi Klum en Seal. Ze heeft ook 2 zusjes en 1 broertje. Je ben ongeveer 1.72 m en je weegt 50 kg. Je hebt bruine ogen en je haarstijl en kleur veranderen regelmatig. Je bent half Duits en half Brits, maar je woont in Amerika.
Brooke Klum: Ze is je zusje van Faith en is 14 jaar. Ze heeft blond haar en heeft ook bruine ogen. Zij is 1.69 en weeg 46 kg. Faith hebt wel een redelijk goede band met Brooke.
David : Dit is het oh zo lieve broertje David van Faith. Hij is 5 jaar en best wel vaak vervelend, maar toch kan ze niet zonder hem.
Elisabeth Klum: Dit is je kleine zusje van Faith. Ze is nog maar juist 6 maanden, maar echt een schatje.
Ouders: Hier zijn je ouders: Heidi Klum en Seal. Je mama is een topmodel en presenteert programma's zoals Germany's next topmodel en Project runaway. Ze is 35 jaar en geboren op 1 juni 1973. Ze kreeg jou toen ze 19 was, Brooke toen ze 21 was, David op 30 en Elizabeth toen ze 35(nu dus) was. Ze is Duits dus door hoor ben je Half Duits en haar geboortestad is Bergische Gladbach.
Je papa is een bekende Britse zanger en is 45 jaar. Hij is geboren op 19 februari 1963. Hij was 29 toen hij jouw kreeg, 31 bij Brooke, 40 bij David en 44 was. Hij is van Paddington in Londen en dankzij hem ben je dus ook half Brits.
Maar jullie wonen in Amerika!
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.