Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I gave you love, all you gave me was pretend, so BILL KAULITZ take a bow » Part one: The baby is coming

I gave you love, all you gave me was pretend, so BILL KAULITZ take a bow

22 dec 2008 - 23:30

605

0

215



Part one: The baby is coming

*6 maanden terug*



POV Faith

Je zat boven op je kamer wat tv te kijken totdat je iemand op de deur hoort kloppen. Stem: Mag ik binnenkomen? Jij: Ja en je ziet David binnenkomen met rode oogjes. Je staat op van je bed en pakt hem in je arme. Jij: Ey schatje wat is er. David: Ik heb tussen de deur gezeten met mijn vinger :’( Jij: Ocharm, zal ik er een kusjes op geven? David knikte ja. Je pakte zijn vingertje en gaf er een kusje op. Jij: Is mama niet onder? David: Jawel maar mama slaapt ze was moe zei ze. Jij: Oké je wandelt naar beneden met David op je arm. Je zet hem op de grond en zegt dat hij beter wat kan gaan spelen. Hij loopt gelukkig de tuin in. Je ging naar de zetel waar je mama lag en zag dat ze wakker was en ze had haar hand op haar buik. Jij: mama, gaat het? Mama: Ja meisje het gaat wel alleen steken. Jij: Voor wanneer ben je uitgerekend? Mama: Voor deze week. Je zag je mama helemaal in een krimpe en je zag dat de zetel nat werd. Jij: Mama, je moet bevallen ! Waar is papa? Mama: In het zwembad. Je liep snel naar zwembad en je zag je papa zwemmen. Jij: PAPA! Mama moet bevallen! Hij keek om sprong snel het zwembad uit. Papa: Faith, ga snel je broertje en zusje halen! Je papa rende naar de badkamer en je liep naar boven, naar de kamer van Brooke. Jij: Brooke! Meekomen nu! Brooke: Waarom? Jij: Mama moet bevallen ! Brooke: Ow kut en ze doet snel haar schoenen. Jij loopt ondertussen al de kamer uit en loopt naar de tuin en pakt David op! David: Wat ga je doen? Jij: We moeten naar het ziekenhuis. Er komt een zusje of broertje. David: Egt? Jij: Ja egt, maar we gaan nu! Je papa had je mama als opgehoffen en in de auto gezet. Brooke zat al in de auto. Je pakte je huissleutels en deed de deur op slot en liep snel naar de auto met David. Je papa vertrok snel en jullie reden een kwartiertje. David: Heeft mama pijn? Mama: Nee schatje. Let maar niet op mij. David kijkt je aan en je kietelt hem en speelt met hem. Je papa parkeerde en sloot de auto Hij droeg je mama naar binnen en jullie liepen er achterna. Je zag je mama weggereden worden met een bed. Je papa kwam naar je toe. Papa: Brooke hou je David even bij. Ik moet even met Faith praten. Je gaf David aan Brooke en volgde je papa. Papa: Faith, je moet even op hun twee passen. Mama moet direct gaan bevallen, maar dat kan wel even duren zoals je al weet é! Jij: Is goed papa! Papa: Ah en hier heb je geld zo kan je wat drinken en eten kopen, maar geen snoep! Een broodje ofzo ja! Jij: is goed papa! Ga nu maar naar mama ze heeft je nodig nu! Hij lachte naar je en je stopte het geld weg. Je liep terug naar Brooke en David en zette je op de bank. Je pakte David op je schoot. Jullie zaten daar maar en na 4 uur was er nog geen teken van je papa of mama. Het was al 10 uur ‘s avonds David: Faith? Jij: Ja? David: Ik ben moe Jij: Kom maar hier en je pakt hem goed vast en hij valt al snel in slaap. Na een paar uurtjes zie je, je papa lopen met je mama in het bed. Je mama heeft iets vast. Je ziet . . .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.