Hoofdcategorien
Home » Tokio Hotel » Glitter, Glamour & Georg [1-shot] » Glitter, Glamour & Georg [1-shot]
Glitter, Glamour & Georg [1-shot]
Glitter, Glamour & Georg [1-shot]
Glitter, Glamour & Georg
Weegschaal 24 sep t/m 23 okt
Goodmorning Sunshine!
Sleep je luie kont uit bed en trek je party outfit aan want het is tijd voor een feestje. Je komt eindelijk uit die deprimerende winterdip waarin je al weken verkeert en nu is het moment aangebroken om je liefdesleven weer op gang te brengen. Zet je verleidelijkste glimlach op en zeg je leven als single maar gedag want jij bent van plan te gaan scoren. Praat met de vreemde jongen en je zult liefde uit onverwachte hoek ontvangen. Onthoud: Het is nooit te laat om er nog een topdag van te maken!
Met een megagrote glimlach op m地 gezicht drukte ik het sms男e van de daghoroscoopservice weg en rekte me nog eens lui uit. Oké, ik gaf toe dat het enigszins gíªnant was om al een half jaar lang stiekem een abonnement op de daghoroscoop te hebben, maar het werkte vreemd genoeg verslavend. Het was zelfs zo erg dat ik sinds kort niet eens meer m地 bed uitdurfde voor ik het vertrouwde sms男e in m地 inbox ontvangen had. Ik moest dagelijks precies weten wat de sterren voor me in petto hadden voor ik me buiten de veilige comfortzone van mijn bedje begaf om de boze wereld te trotseren. Maar toegegeven, als vierentwintigjarige single met een shopverslaving en een liefdesleven waar zelfs een kop koffie nog bij in slaap zou vallen, kon ik wel wat aanwijzingen gebruiken en zeker in de liefde!
Vandaag leken de sterren me echter goedgezind en met een stralend humeur sprong ik dan ook m地 bed uit. Vrijwel meteen struikelde ik over een paar pumps en dat bracht me gelijk bij het tweede deel van m地 dagelijkse ochtendritueel, de ontdekking. Het was een ontdekking die ik elke morgen weer opnieuw deed omdat ik het standaard leek te vergeten. In een ware shopvlaag had ik namelijk eens besloten om m地 slaperkamer om te bouwen tot inloopkast en sindsdien stond m地 bed midden tussen torenhoge stapels kleren en schoenen. In het begin had alles nog netjes op planken gestaan maar in de loop van de tijd was het allemaal verandert in een waar modeslagveld wat er dus voor zorgde dat ik elke ochtend als ik uit bed stapte steevast over een paar pumps struikelde.
Geërgerd schopte ik ze ook deze keer weer opzij en wandelde toen de inloopkast uit naar het kleine badkamertje om me te douchen. Over zo地 anderhalf uur moest ik op m地 werk zijn en aangezien ik werkte in de duurste kledingwinkel van de stad genaamd 鼎hique Boutique駁 moest ik er wel top uitzien. Slaperig wierp ik een blik in de spiegel en gaf gelijk een hoge gil.
Wat? Nee! Vol verbijstering staarde ik naar m地 spiegelbeeld en ik trok langzaam wit weg. Dit moest een grap zijn. Een ongelofelijke, weerzinwekkende grap. Dit kon gewoon niet echt zijn. Ik wreef de slaap uit m地 ogen maar hij zat er echt. Op m地 neus zat een gigantisch grote, rode puist! Ik snakte naar adem en dacht koortsachtige na. Dit konden ze niet maken. Ik had gedacht na m地 studententijd eindelijk voorgoed van die dingen af te zijn en nu kwamen ze zomaar terug? Hallo, ik was al halverwege de twintig en had het tijdperk van onzeker pubertje allang overwonnen. Was dit wettelijk wel toegestaan?
Ik betrapte mezelf erop dat ik stiekem de badkamer rondkeek op zoek naar een verborgen camera. Ergens had zich in mijn hoofd het idee gesetteld dat het heus een of andere nare grap moest zijn. Elk moment zou vast mijn vriendin Floor gierend van het lachen de badkamer binnenstormen met een hele cameraploeg in haar kielzog en bleek dat ik in de Nederlandse versie van Busted was beland. Met de lachtranen nog in haar ogen zou ze me vertellen dat het gewoon een hele realistische neppuist was die je met wat make up remover er zo af kon vegen maar dat ze altijd nog wraak had willen nemen voor die keer dat ik bier op haar designerjurkje morste.
Jammer genoeg bleef het echter doodstil en een verborgen camera was ook nergens te bekennen. Dus of die verborgen camera had zich wel heel goed verborgen of het was dan toch een echte..Nee dat kon niet waar zijn. Angstig kneep ik m地 ogen stijf dicht, telde tot tien en deed ze toen weer open. Ongelofelijk, hij zat er nog steeds en ik durfde erop te zweren dat hij in die 10 seconden zelfs nog een groeispurt had weten te krijgen.
Razendsnel viste ik m地 mobiel tevoorschijn om m地 beste vriendin en collega Floor te bellen. Ik moest handelen en wel snel want no way dat ik met zo地 gedrocht op m地 neus ging werken. Dat ding verplichtte me tot zeker twee weken huisarrest en non stop filmmarathons. In gedachtes zag ik het wijzertje van de weegschaal al verspringen door alle kilo痴 chocola die ik naar binnen zou werken uit zelfmedelijden. Het leven was zo oneerlijk.
擢loor,駁 gilde ik dramatisch toen ik de slaperige stem van m地 vriendin hoorde. 笛e moet me echt helpen. Het gaat om een acute noodsituatie!駁
展at?駁 Haar stem schoot gelijk hysterisch de hoogte in.駁Lieverd, ben je oké? Moet ik een ambulance bellen? Wacht, ik heb het alarmnummer hier ergens in m地 mobieltje staan. Houd vol, ik kom eraan.駁
Oké, dat was misschien een tikkeltje te overdreven. 的k heb een puist ter grootte van een pompoen op m地 neus.駁 gooide ik er snel uit. Het bleef angstvallig stil aan de andere kant van de lijn en ik besloot om maar gelijk met m地 verzoek te komen.
笛e moet echt voor me invallen vandaag. Ik kan onmogelijk werken zo.駁
Nog steeds bleef het even doodstil voordat Floor vervolgens losbarstte, 展at? Dit moet een grap zijn zeker? Bel je me om 7 uur 痴 ochtends wakker voor een puistje?駁
滴et is geen grap, dat dacht ik eerst ook, maar hij is echt. Heel erg echt en heel erg groot. Ik kan zo echt niet over straat, Floor.駁
鄭mber, de halve wereldbevolking loopt met die dingen rond. Doe niet zo dramatisch en ga gewoon werken. Ik kan sowieso niet voor je invallen vandaag want Dave is de stad uit dus ik moet Lilly naar school toebrengen.駁
泥an neem je haar toch gewoon mee naar Chique Boutique in plaats van school?駁 Ik snapte het probleem niet. Ik zou het als kind geweldig hebben gevonden om school te skippen en in plaats daarvan een dag door te brengen in één van de hipste modezaken van Hamburg.
Floor dacht daar kennelijk anders over. 駁Amber, dat kan ik echt niet maken. Weet je hoe ongelofelijk onverantwoord dat is en駁
Boos begon ik door haar heen te praten.
徹nverantwoord? Onverantwoord? Weet je pas wat onverantwoord is? In deze toestand gaan werken! Als Chique Boutique straks failliet gaat doordat ik alle klanten afschrik, is het jouw schuld. Kom niet bij me klagen, wanneer ik ontslagen word, de huur niet meer kan betalen en bij jou in je miezerige flatje in moet trekken!駁 En vervolgens verbrak ik het gesprek. Pff, wat dacht ze wel niet? Zij had makkelijk praten met haar perfecte gezinnetje. Ik had dat allemaal nog lang niet bereikt. Wat nou topdag? Ik kon niet inzien hoe dit onding op mijn neus mijn liefdesleven een enorme boost zou kunnen geven.
Maar hallo - bedacht ik me- ik was ook Amber de Groot. Modebewuste shopaholic en toekomstig presentatrice van dé fashionshow van het moment: Glitter, Glamour & Lipgloss (Het wachten was alleen nog op mijn grote doorbraak in tv-land, maar hé je mocht dromen toch?) Ik kon m地 zaakjes echt wel zelf regelen. Ik was alles behalve onverantwoord en dat zou ik haar laten zien ook.
Zo reed ik dus een uur later in m地 roze mini cooper het parkeerterrein op. Ik checkte nog een laatste keer m地 make-up en gaf mezelf een kleine peptalk voordat ik uitstapte en naar de winkel liep. Het was vrijdag vandaag dus dat betekende ook nog eens koopavond. Om de dag toch maar door te komen besloot ik om alvast de nieuwe collectie in de winkel uit te stallen en na het begroeten van m地 collega痴, stampte ik regelrecht door naar het magazijn.
Het lukte me buitengewoon goed om de rest van de dag klanten te vermijden en uit het zicht te blijven. Ik vermaakte mezelf met prijskaartjes ophangen en zuchtte opgelucht toen het lunchpauze was en m地 collega痴 de stad introkken zodat ik eindelijk alleen was in de winkel. Ik was stiekem van plan om de winkel even te sluiten en een welverdiend momentje van rust te pakken.
Net toen ik echter m地 duivelse plannetje wilde uitvoeren, stapte een lange, jonge man de winkel binnen. Naja man, hij deed nogal jong aan met zijn zwarte cornrows en oversized kleding. Duidelijk niet op zijn gemak keek hij om zich heen en ik vroeg me af wat een vreemde snuiter als hij hier te zoeken had. Plotseling schoot het zinnetje van de daghoroscoop door me heen: Praat met de vreemde jongen en je zult liefde uit onverwachte hoek ontvangen. Nog voor ik goed en wel besefte waar ik mee bezig was, stapte ik al op hem af en vroeg beleefd, 適an ik u ergens mee helpen?駁
Als door een wesp gestoken, draaide de jongen zich naar me om. 撤foe,駁 zuchtte hij opgelucht, 笛e liet me schrikken.駁 Ik drukte de gedachte weg dat dat kwam door dat geval op m地 neus en zei sarcastisch, 笛a, dat effect heb ik wel vaker op mensen.駁
De jongen grijnsde naar me en ik bedacht me dat hij eigenlijk heel knap was. Hij had prachtige, bruine ogen en ik besloot om er werk van te maken. Ik wel kon wel weer wat serieus dating-materiaal gebruiken aangezien ik het single leventje spuugzat was. Ik wilde een man 痴 avond op de bank hebben zitten als ik thuiskwam. Liefst één met goddelijke handen die gespecialiseerd waren in teenmassages.
泥us, waar ben je naar op zoek?駁 vervolgde ik het gesprek terwijl ik een stapje dichterbij zette. De jongen likte even langs z地 lippen waar een glanzende lippiercing in prijkte. 摘en pak.駁 gaf hij vervolgens als antwoord en even was ik totaal van de kaart door zijn heerlijke adem die langs mijn gezicht streek. 徹-oké,駁 stotterde ik en kreeg een kop als een boei. Jeetje wat vernederend, ik leek wel een onzeker pubermeisje. 展elke kleur had je in gedachten?駁 probeerde ik mezelf professioneel te hervatten. De jongen leek even na te denken voor hij me ten antwoord gaf: 展at raad je me aan?駁 Schattend bekeek ik hem van top tot teen voor de juiste lichaamsmaten waarna ik me zo snel als m地 pumps me konden dragen me naar het magazijn begaf. Daar stevende ik regelrecht op de dozen van de nieuwe collectie af en trok een gouden box tevoorschijn. De doos bevatte een prachtig zwart Armani pak gisteren overgevlogen uit Milaan. Het pak was zeer exclusief, handgemaakt en peperduur maar de jongen had vast wel een hoop geld. Wat had je hier anders ook te zoeken?
鄭sjeblieft.駁 Ik overhandigde hem de box en staarde verwachtingsvol naar zijn gezicht toen hij het deksel eraf haalde.駁Wow,駁 stamelde hij verbaasd waarna hij z地 handen door de zwarte stof liet glijden, 滴et is zeker mooi. Je hebt smaak.駁 Ik glunderde bij het compliment en voelde me net een klein schoolmeisje die een krul van de juf had gekregen. 泥aar is het pashokje,駁 wees ik hem, hoewel ik me niet kon voorstellen dat het pak niet zou passen. Ik maakte nooit fouten met maten. Het was een van de weinige dingen in het leven waar ik nog wel talent voor had.
Zoals verwacht zat het pak als gegoten en precies vijf minuten later stonden we bij de kassa om af te rekenen. 鄭mber,駁 las hij de op kassabon die ik hem erbij overhandigde. 笛a, dat ben ik,駁 giechelde ik en kon mezelf wel voor m地 kop slaan voor die vreselijk domme opmerking. Wie zou het anders moeten zijn? 的k ben Tom,駁 zei hij vervolgens en er viel even een stilte. 的k vroeg me afehm駁 Vertederend staarde ik naar zijn gestuntel want zelfs met een rood hoofd was hij nog verschrikkelijk sexy. 哲ou. dit pak is eigenlijk voor een feest dat ik vanavond geef en.ehm.ik wil je vragen of je ook wil komen?駁 Zo het hoge woord was eruit en ik hoorde Tom een zucht van verlichting slaken. Ik onderdrukte een brede grijns om niet al te enthousiast over te komen. 笛a, lijkt me wel leuk. Wat voor een feest is het?駁
展el, eigenlijk is het een soort van housewarming. Ik heb samen met m地 broer een huis gekocht in de wijk Ovelgönne en nu geven we daar een feest voor wat vrienden en mensen uit de buurt. Een soort inwijding van ons huis zeg maar.駁
Met grote ogen staarde ik hem aan. Hij had een huis gekocht in de peperdure wijk Ovelgönne? Wow, dan moest hij wel heel erg rijk zijn! Ovelgönne was hét Beverly Hills van Hamburg. Alle rijke en beroemde mensen woonden daar, acteurs, presentatrices en.
適en je Georg Listing?駁 Voor ik het goed en wel doorhad, had ik de naam van mijn lievelingspresentator er al uitgeflapt.
敵eorg Listing?駁 Tom leek even na te denken, 徹h ja, dat is mijn nieuwe overbuurman.駁
Mijn mond viel open van verbazing. 哲o way!駁 gilde ik vervolgens opgewonden 敵eorg is jouw overbuurman? Oh, reken maar dat ik kom. Ik wacht al jaren op zo地 kans om hem te ontmoeten.駁
Georg was de vreselijk hotte presentator van Glitter, Glamour & Lipgloss (door Floor en mij al snel omgedoopt tot Glitter, Glamour & Georg) en ik had al een crush op hem sinds zijn tv-debuut als 双nbelangrijke klant nummer 32 in de serie Pizzacouriers. Hij was de enige reden dat ik elke zondagochtend stipt om 10 uur m地 bed uitkwam om voor de buis gekluisterd te zitten. Niets was zo lekker als luierend op de bank te luisteren naar de zware, sexy stem van Georg die je alle ins en outs van celeb land vertelde. Misschien was dan nu eindelijk het moment uitgebroken van mijn definitieve tv-doorbraak wanneer ik hem er vanavond van overtuigde dat hij echt nog wel een vrouwelijke presentatrice kon gebruiken die hem terzijde stond!
泥us je komt?駁 Tom liet me weer opschrikken uit mijn dagdroom met zijn zachte stem.
Ik grijnsde breed, 摘cht wel.駁
溺ooi!駁 Hij scheurde een stukje af van de kassabon en krabbelde er een adres op. 纏ie je vanavond dan.駁 En met een brede knipoog liep hij alweer in de richting van de uitgang.
Ik staarde naar zijn sexy kontje (tenminste volgens mij was hij sexy want er viel echt absoluut niks te zien in zijn vormloze spijkerbroek) en haalde ondertussen m地 mobieltje te voorschijn. Dit moest ik zo ongelofelijk hard aan Floor vertellen!
Stipt om half elf stond ik die avond bovenaan de brede trap van zijn huis.
Ik belde aan en duwde vervolgens m地 strapless beha nog wat omhoog zodat m地 borsten wat groter leken. Ik had voor de gelegenheid een geweldig mooi Gucci jurkje aangetrokken. Het was tevens het enige Chique Boutique kledingstuk dat ik me tot nu toe had kunnen veroorloven met mijn armzalige salaris en dat was dan nog ín de uitverkoop en mét 25 procent werknemerskorting. Als Georg me nu nog niet zag staan, zou ik hem hoogstpersoonlijk doorverwijzen naar de opticien.
Tom deed open en floot gelijk bewonderend toen hij me zag, 展ow.駁 Ik glimlachte en gaf hem mijn jas. 溺ooi huis.駁 Het voelde vreselijk stom om zoiets over zo地 prachtig, luxe designerwoning als dit te zeggen maar ik wilde niet laten merken hoe misplaatst ik me hier voelde. Ik bekeek mezelf in een vergulde spiegel die aan de wand hing en draaide me vervolgens naar hem om. Ik kon er maar beter gelijk mee voor de dag komen. 摘hTom zou je me een plezier willen doen en?駁
笛a, natuurlijk,駁 glimlachte hij waarna hij me voorging naar de tuin waar het feest al op volle gang was. Hij stevende regelrecht op Georg af en het angstzweet brak me uit. Oké, misschien had ik toch eerst beter een paar cocktails achterover kunnen slaan voordat ik Tom vroeg me aan hem voorstellen. Dit ging wel erg snel. Ik nam een diepe teug adem en rechtte m地 rug. Het moest dan maar en ik dacht eraan hoe erg mijn leven zou veranderen als hij me daadwerkelijk een baan zou aanbieden. Goodbye koude magnetronpizza痴 en beschimmelde badkamertegeltjes. Hello Hollywood!
敵eorg, dit is Amber. Amber, Georg.駁
Ik schudde de hand van mijn toekomstige collega én echtgenoot. Ongelofelijk, in het echt was hij nog een miljoen keer knapper dan op tv! 鏑euk, je te ontmoeten,駁 zei ik en glimlachte verleidelijk. Gelukkig, die eerste zin was eruit zonder dat ik had gestotterd of als een overenthousiaste groupie had geklonken. Nu hoefde ik alleen nog maar mijn vrouwelijke charmes op hem los te laten en he was all mine! 纏o駁 probeerde ik het gesprek te starten, 塗oe bevalt het bij Glitter, Glamour & Lipgloss?駁 Het bleek precies de juiste vraag te zijn want Georg barstte los in een stortvloed van woorden waar geen speld meer tussen was te krijgen. Hij leek wel een wijf bedacht ik me grinnikend terwijl ik me op zijn eeuwige geklets concentreerde.
Ik luisterde geduldig en na een eeuwigheid stelde hij eindelijk de vraag waar ik het hele gesprek al op wachtte. 摘n wat doe jij voor de kost?駁 Goed, nu moest ik toeslaan. 的k ehm駁 en net toen ik hem van mijn tv ambities wilde vertellen, kwam er een blond model aanlopen. 滴ej, schatje,駁 en in een oogwenk waren ze al innig met elkaar verstrengeld. Georg verbrak hun passionele kus (compleet mét tong) en draaide zich naar me om. 鄭mber, dit is mijn vriendin Heidi. Ze werkt nu als topmodel maar binnenkort zal ze ook als mijn collega te zien zijn in Glitter, Glamour & Lipgloss.駁
Verbijsterd, staarde ik naar de graatmagere blondine met borstcup D en grote blauwe poppenogen. Haar jurkje was zo kort dat haar string ongetwijfeld tevoorschijn zou piepen als ze meer dan een centimeter bukte( als ze überhaupt al ondergoed aanhad). Dit moest een nachtmerrie zijn. Niet alleen pikte dat wijf mijn toekomstige vriendje in maar ook nog eens mijn internationale carrière als presentatrice.
Plotseling boog Georg zijn hoofd naar me toe en m地 hart sloeg een slag over. Oké misschien was dit toch geen nachtmerrie maar een heerlijke droom. Hij moest zich vast opeens bedacht hebben dat dat blonde kreng in het niets viel vergeleken met mij en dat ik waarlijk degene was die hij wilde kussen. Ik opende m地 mond een klein beetje en draaide alvast lichtjes m地 hoofd. Eindelijk zou ik krijgen waar ik recht op had.eindelijk zou.
摘r zit een puist op je neus.駁 Pats, boem, weg droom. Geschokt staarde ik naar zijn rug toen hij van me wegdraaide en wegliep met miss blond in zijn armen. Mijn hele toekomst viel met één opmerking in duigen en ik kreeg een grote brok in m地 keel. Ik griste het eerste de beste champagneglas dat ik tegenkwam van een dienblad en gooide het in één keer achterover. Vervolgens pakte ik er nog één en rende met tranen in m地 ogen naar binnen. Wat een verschrikkelijke afgang.
鄭mber!駁 geschokt staarde Tom me aan toen hij me als een halfverwilderde kat de woonkamer zag binnenrennen. 展at is er gebeurt?駁 Ik was van plan niks los te laten maar zijn bezorgde toon deed me toch in snikken uitbarsten.
溺ijn leven is voorbij.駁 huilde ik hartstochtelijk terwijl Tom me meenam naar de keuken. Ik liet me op een stoel neervallen terwijl Tom een glaasje water inschonk en geruststellend over m地 rug wreef.徹verdrijf je nu niet een klein beetje?駁
哲eehee, snikte ik weer met lange uithalen, 滴ij heeft een vriendi-hin.駁
Gelukkig hield Tom verder wijselijk zijn mond en sloeg beschermend z地 armen om me heen terwijl hij me op schoot trok. Ik huilde alsof de wereld zou vergaan en kalmeerde enigszins toen ik voelde hoe heel zijn borst nat werd van mijn snotterige tranen. Vaarwel, pas gekocht Armani pak van 950 euro.
Opeens kwam er een lange zwartharige jongen de keuken binnenlopen. Verbaasd hield hij halt toen hij Tom en mij zo zag zitten. 徹h, sorry!駁 klonk het stamelend. 敵eeft niet.駁 piepte ik terwijl ik hem met rode oogjes aanstaarde. Hij kwam me vaag bekend voor. 鄭mber, dit is mijn kleine broertje Bill,駁 stelde Tom me toen aan hem voor. 典sss,駁 riep Bill gelijk. 滴et scheelt 10 minuten hoor en je hoeft dat heus niet elke keer te vermelden als je me aan iemand voorstelt. í耕 ben tenslotte wel de langste."
溺aar í耕 heb de lekkerste kont,駁 antwoordde Tom onmiddellijk.
鄭lsof je daar wat aan hebt als je hem toch altijd verbergt in die baggy jeans van je!駁 was het vinnige antwoord. Ik grinnikte om hun gekibbel, 泥us jullie zijn een tweeling?駁
笛a,駁 klonk het zuchtend uit twee monden. 天ergeet Bill zijn arrogante gedrag maar, zei Tom plagend, 塗ij probeert door te breken als zanger en meneer de diva denkt soms dat hij het al helemaal gemaakt heeft in dat wereldje.駁
典ohom! beledigd draaide Bill zich om en ik bedacht me dat ik hem inderdaad al eens in een tijdschrift had zien staan. 溺aar wat is er met jou aan de hand?駁 Tegelijk met Bill zijn vraag, kwamen de waterlanders ook tevoorschijn. 鏑iefdesverdriet,駁 snikte ik. Bill knikte begrijpelijk alsof dat alles verklaarde en begon in de koelkast te rammelen. 滴ier.駁 Hij zette een grote beker Ben & Jerry痴 voor m地 neus neer en een reep chocola. Hongerig scheurde ik het papiertje van de reep en doopte hem in het ijs. Het chocola en de ijs smolten zalig op mijn tong en even waren Georg en zijn blonde bimbo vergeten. Genietend sloot ik m地 ogen en merkte pas op dat Tom me heel vreemd aan zat te staren toen ik een volgende hap in m地 mond stopte. Wat dacht hij dan? Dat ik superwoman was of zo dat ik de verleiding kon weerstaan om dit goddelijke voedsel in 1x naar binnen te schrokken?
Bill leek het echter de normaalste zaak van de wereld te vinden en was tegenover me aan tafel gaan zitten.
溺ag ik weten om wie het gaat?駁 vroeg hij nieuwsgierig.
敵eorg Listing,駁antwoordde ik met een mond vol chocola.
展at?駁 Bill barstte keihard in lachen uit, 溺een je dat serieus?駁
笛a,駁 antwoordde ik gepikeerd.
滴aha,駁 hij lachte nog steeds,駁Sorry Amber, maar die vent is nog meer gay dan ik. Het punt is dat hij dat alleen nog niet weet. Ik dacht dat het wel duidelijk was na die zoen tussen ons maar kennelijk zit meneertje nog steeds in de kast.駁
Met grote ogen staarde ik hem aan. 笛ij hebt met Georg gezoend?駁
摘n dat was één keer en nooit weer,駁 huiverde Bill. 纏ijn tong draaide nog sneller rond dan een wasmachine en hij stonk verschrikkelijk naar zijn eigen parfum. Ik ging bijna van m地 stokje.駁
Ik knikte begrijpend. Floor en ik hadden al zo地 honderdmaal de gratis testertjes aangevraagd via internet en teveel van dat spul was inderdaad dodelijk voor je reukorgaan. 溺aar Georg is dus echt gay?駁 vroeg ik hoopvol. Bill knikte overtuigd, 摘n geloof me ik ben een expert.駁
Met een gil sprong ik op van Tom痴 schoot en deed een vreugdedansje door de kamer. Toegegeven, verliefd worden op een gay was ietwat pijnlijk, maar hé ik was heus niet de eerste vrouw die dat overkwam. En een vriendje hebben die gay was, was nog veel erger. Met een grote glimlach sloeg Tom mijn plotselinge humeurverandering gade. 泥us nu gaan we eindelijk feesten?駁
迭eken maar!駁 gilde ik en gaf hem van puur enthousiasme een zoen op z地 mond. Even verstijfde hij van schrik maar begon toen teder terug te kussen. Ik glimlachte en trok hem vervolgens mee naar buiten naar het zwembad. 適om ik wil zwemmen Tomi!駁
的n je Gucci jurkje? vroeg hij verbaasd. 哲ee, natuurlijk niet,駁 antwoordde ik terwijl ik het stukje stof al over m地 hoofd heen trok. 纏onder natuurlijk.駁 En met een grote plons sprong ik het water. Een paar tellen later had Tom zich ook ontdaan van zijn kleren en sprong me achterna. Ik sloeg m地 armen om zijn hals en staarde diep in zijn prachtige bruine kijkers. Kippenvel verspreide zich over mijn lichaam toen hij me nog dichter tegen zich aantrok voor een lange, diepe kus. Genietend dacht ik terug aan de laatste zin van m地 horoscoop:
Onthoud: Het is nooit te laat om er nog een topdag van te maken!
Dit is zo geniaal!
En dan lees je mijn crap O.O
Begrijpeloos [is geen woord, I know]
Man, dit is zeker weten een chicklit, man, hoe zij opeens gaat huilen en zoveel problemen maakt over een puistje -waar Georg ook nog eens over begint, de hufter.
Man, Tom is 727392304904x beter dan Georg [a]
En Billie is leuk, hoe hij choco haalt en ijs, en dat Tom het niet begrijpt, geweldig!
En ook al zijn sommige dingen beetje erg opgeblazen, het is als nog zooooo begrijpelijk. Je kan je prima inleven met Amber.
Ik weet niet hoe je doet, maar je doet het goed !
<33