Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I gave you love, all you gave me was pretend, so BILL KAULITZ take a bow » Part two: It's a baby girl
I gave you love, all you gave me was pretend, so BILL KAULITZ take a bow
Part two: It's a baby girl
Nog steeds POV Faith
Je ziet je papa en mama. Je mama had iets vast, maar je zag niet wat. Je wou wel opstaan maar door Brooke die tegen je aanlag en David die op je schoot lag te slapen kon je niet rechtstaan. Ze kwamen met je met het bed langs je en je mama gebaarde naar de verpleegsters te stoppen. Mama: Meisje alles goed? Jij: Gaat wel alleen moe. Je papa pakte Brooke op en legde haar op het bed en daarna pakte hij David van je schoot en legde hem naast Brooke. Je stond op en ging direct naar de baby kijken. Jij: Mama, hoe mooi! Is het een meisje of een jongen? Mama: Ze is even mooi als jij en Brooke en David bij je geboorte en het is meisje dus Jij: Mama geweldig en hoe heet ze? Mama: Elisabeth. Mama: Schat pakt ge Faith even mee om iets te gaan drinken ofzo in de cafetaria. Seal: Is goed komt ge Faith? Jij: Is goed. Mama zie je op de kamer *kus op de wang* Ze lachte nog eens lief naar je. Je hield ook zoveel van je mama. Ze was zo lief. Je volge je papa en jullie gingen aan een tafeltje zitten en jullie praten over van alles en nog wat. Jullie bestelde alletwee een koffie.
Ondertussen bij je mama ! POV Heidi
Je zag Faith en Seal richting cafetaria lopen. Verpleegster: U hebt wel een prachtige dochter. Jij: Bedankt ze is inderdaad heel mooi Verpleegster: De andere 3 ook hoor. Je glimlachte een lief naar de verpleegster. Verpleegster: heeft u dochter al een vriend? Jij: Nee, niet dat ik weet. Verpleegster: Misschien wil ze mijn twee neven wel leren kennen. Ze komen hier met enkele werkjes helpen en ze vrij hebben. Jij: Zou wel leuk zijn dan heeft ze is een beetje gezelschap. Hoe oud zijn ze? Verpleegster: 18 alletwee en u dochter? Jij: 16. Verpleegster: Ik zal ze alletwee eens naar hier laten komen voor u een beetje te verzorgen dan leren ze elkaar zeker kennen of toch een van de twee. Jij: Bedankt Verpleegster: Moet ik het meisje in het bed langs u legge en de jongen in die zetel daar zo kan u ook wat rusten? Jij: Is goed. De verpleegster gaat weg en komt achter een paar minuten terug met 2 kussens en 2 lakens. Ze legt 1 laken en 1 kussen in het bed en in de zetel. Ze legt Brooke in het bed en David in de zetel. Ze pakt ook al Elisabeth van je over en legt haar in het wiegje. Verpleegster: Mevrouw probeer wat te slapen. Het is al laat. Jij: Oké ik zal wel proberen. Verpleegster: Ik zie morge nog, maar 's morgens komt er dan 1 van mijn never naar u toe. Slaapwel mevrouw. Jij: Bedankt u ook Ze gaat naar buiten en even late komt Seal binnen met Faith in zijn armen. Seal: Ze was doodop. Jij: Is goed. Leg haar maar langs mij. Seal liep naar je toe en legde Faith tegen je aan. Ze pakte je automatisch rond je middel vast. Je genoot zo. Dit moment was al van jaren geleden. Toen jullie nog met zijn 3'en waren lag ze vaak zo als het onweerde maar sinds Brooke kwam ging het niet meer. Seal: Waar kan ik slapen? Jij: Leg David bij Brooke en trek die zetel uit tot een bed dan kunt ge daar slapen. Hij liep naar de zetel en pakte David voorzichtig op en legde hem voorzichtig langs Brooke zodat ze niet wakker werd. Hij trok de zetel uit tot een bed en legt het kussen weer goed. Jij: Kunt ge 's morgens een paar spulletjes voor Faith meenemen en Brooke en David naar oma brengen? Seal: Ja is goed schat, maar wat moet ik meenemen? Jij: Ik heb een verrassing voor haar. Bij ons in de kast in die zak. Seal: Oké *kus* Slaapwel schat. Jij: Jij ook schat *kus*.
terug POV Faith
Je wordt stilaan wakker door gepraat. Je doet je ogen open tot spleetjes en je merkt dat je langs je mama wakker word. Jij: Hoelaat is het? Mama: 10 uur meisje Jij: Oké mag ik me wat opfrissen in de badkamer? Mama: Is goed meisje Je stapt voorzichtig uit bed en gaat naar de badkamer. Je ziet dat je kleren helemaal verkreukt zijn. Je gaat de badkamer weer uit. Jij: Mama kijk mijn kleren. Mama: Kijk eens in die zak daar in de badkamer is speciaal voor u . Jij: Oké dan Je gaat terug de badkamer in en wast je helemaal en kamt je haren uit ( ze zijn stijl van hun eigen). Je doet je make-up op en dan kijk je in de zaak. Je ziet een fantastisch topje en jeans hangen. Je doet het aan en het past perfect. Je doet je nike sneakers aan. Je doet nog een beetje parfum op en loopt doodgelukkig de badkamer uit. Mama: Meisje, je ziet er fantasisch uit Jij: Mama bedankt maar mag ik wat gaan eten en drinken in de cafetaria onder? Mama: Is goed. Hier heb je wat geld. Jij: Dänke mama Je gaat naar onder en bestelt koffie en een broodje. Je eet het op je gemakje op. Als je klaar bent betaal je en ga je terug naar de kamer van je mama. Je krijgt opeens een berichtje en je leest het. Het is van je beste vriendin Hayley. Je stuurde terug en keek niet waar je liep. Je voelde dat je tegen iets opliep en viel op de grond. Jongen: Oh sorry gaat het? Jij: Het is mijn fout. Hij stak zijn hand op en hielp je omhoog. Jij: Bedankt Jongen: Is niks, maar hoe heet je eigenlijk? Jij: Faith Klum jij? Jongen: . . .
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.