Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I gave you love, all you gave me was pretend, so BILL KAULITZ take a bow » Part three: My name is ...
I gave you love, all you gave me was pretend, so BILL KAULITZ take a bow
Part three: My name is ...
Nog steeds POV Faith
Jongen: Ik heet Bill Kaulitz. Jij: Je naam klinkt ook Duits. Woont ge ook in Amerika? Bill: Nee ik woon normaal in Duitsland, maar ik en mijn broer zijn hier om mijn tante een beetje te helpen. Jij: Oh leuk werk je al ofzo? Bill: Herken je me dan niet? Jij: Vanwaar zou ik je moeten kennen? Bill: Ken je Tokio Hotel? Jij: Nee, is dat een hotel ofzo? Bill: Nee dat is mijn band. Jij: Zijn jullie bekend? Bill: Ja in europa heel erg beroemd, maar we zijn bezig Amerika te veroveren. Achter een paar maanden gaan we hier een paar kleine concerten houden. Jij: Oh leuk Kom ik zeker eens kijken. Bill: Hebben we al 1 fan Jij: maar moet je eigenlijk niet verder werken ofzo? Bill: Ja, ik moet naar Heidi Klum nu, dat topmodel. Jij: Oh dat is mijn mama. Ik loop dan mee wou ook juist terug naar haar gaan voordat ik tegen u op liep. Bill: Trouwens mooie kleren Jij; Bedankt, je hebt wel een vette stijl zo gewaagd Ik vind u haren echt fantastisch Bill: Bedankt dan Jij: Kom! Jullie maken nog wat lol en komen dan aan bij de kamer van jou mama. Bill duwt je naar binnen als je papa juist de deur open deed. Verpleegster: Jullie hebben elkaar ook al ontmoet. Jij en Bill kijken elkaar verward aan. Bill: Wat bedoel je tante. Mama: We wouden jullie aan elkaar voorstellen. Jij: Dat is al niet meer nodig dan. We hebben elkaar al ontmoet op een originele manier é Bill Bill: Zeg dat wel Mama: Vertel eens schat! Jij: Ja Ik kwam terug naar hier gewandeld en kreeg een berichtje van Hayley en stuurde terug en liep tegen op en dat bleek Bill te zijn :p Mama: Faith dat is typisch u é! Jij: Zeg mama. Je zag Bill cute lachen. Je vond hem wel wat hebben en zo schattig en lief
Mama: Faith, ga anders een uit met Bill ofzo naar de film. Hij heeft hier geen vrienden en kent niemand hier in Amerika. Alleen zijn broer. Jij: Is goed Bill: Voor mij ook. Ben een blij dat iets kan doen. Blijf nog maar een week hier. Jij: Spijtig. Mama? Mama;Ja? Jij: Mogen ik en Bill gaan zwemmen thuis? Mama: Pak Tom anders ook mee. Jij: Mij goed Bill: Zou ik niet doen! Tom is een en al hormonen. Zeker als hij jouw ziet zo'n een mooi meisje. Je keek Bill met open mond aan en hij werd knal rood. Jij: Mama, kijk hoe cute. Hij bloost Verpleegster: Gaan jullie twee dan maar ik hou Tom wel bezig Bill: Thanks Tante Jij: Kom Bill we zijn weg! Je pakte zijn hand vast en trok hem mee. Jij: Heb je een auto? Of moeten we de bus pakken. Bill: Ik heb een auto hoor Jij: Nog beter. Nu trekt Bill je mee naar een supermooie BMW. Jij: Chice auto Bill: Thanks, stap maar in. Je stapt in en wijst Bill de richting naar jullie huis. Jullie rijden even en komen dan aan. Jij: Heb je een zwemshort? Bill: Nee, heb er ook geen bij. Had niet verwacht te gaan zwemmen. Jij: No problemo. Je pakt maar een nieuwe van mijn papa. Die heeft er toch 5000 ofzo Bil: Merci. Jij en Bill lopen naar de deur en je doet de deur open. Jij: Moet je wat drinken misschien? Bill: Ja is goed hebt ge cola? Jij: Ja natuurlijk! Ik ben cola verslaaft. Ik begin daar wel gek van te doen maar boeie. Bill: Weet ge Faith? Jij: Nee. Bill: Ik vindt u nu al leuk en we kennen elkaar nog geen uur. Jij: Moet toegeven het klikte direct en je bent ook wel knap Bill: Bedankt, Jij bent ook bloedmooi Jij: Bedankt. Je zet de glazen op tafel en jullie praten nog wat. Jij: Gaan we zwemmen? Bill: Is goed. Jij: Kom maar mee dan geef ik u een zwembroek Bill: Oké! Jullie wandelen naar boven en laat Bill een zwembroek kiezen. Hij gaat voor de blauwe met Hawaï bloemen op. Jij: Kleed u hier maar om. Ik ga wel in mijn kamer. Bill: Oké ik wacht hier wel oké? Jij: Is goed. Je doet de deur achter je dicht en gaat naar je kamer. Je doet een sexy licht blauwe bikini aan en gaat naar de badkamer en pakt 2 handdoeken mee. Je klopt op de deur van de kamer van je ouders en Bill komt naar buiten. Je dacht wat een mooi lijf. Je bleef maar kijken en had het eigenlijk niet door. Bill: Faith? Gaat het wel? Jij: Uhm ... ja ja alles goed hoor Bill: Oké dan en jullie gaan samen naar het binnenzwembad. Bill keek je sneaky aan. Jij: Kaulitz! durf et niet ! Bill kwam op je af gelopen en pakte je op en sprong met je in het water. Jij: waar was dat voor nodig? Bill; Gewoon is best wel lol Jij: Is ook wel Jullie klooien nog wat en jullie beginnen echt wel naar elkaar toe te groeien. Je vindt hem echt wel leuk. Hij is knap en ook nog zo zacht van karakter, juist de jongen waar je al jaren op wacht. Je zag Bill de hele tijd naar je lichaam en ogen kijken. Je gaat tegen de kant staan en Bill komt op je afgezwommen. Hij zet een hand links en rechts van je en lacht lief naar je. Hij komt met zijn gezicht dichterbij totdat ...
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.