Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I gave you love, all you gave me was pretend, so BILL KAULITZ take a bow » Part four: Will you kiss him?
I gave you love, all you gave me was pretend, so BILL KAULITZ take a bow
Part four: Will you kiss him?
Nog steeds POV Faith
Hij komt met zijn gezicht dichterbij totdat je zusje en broertje binnenkomen gelopen met Seal er achter. Bill stond nog altijd hetzelfde en je zag Seal naar Bill kijken. Seal; Brooke, David! Kom we gaan buiten zwemmen Brooke: Maar waarom papa? Seal: Brooke kom nu gewoon. Je keek hem dankbaar aan en hij stuurde Brooke en David naar buiten. Je hoorde hem tegen je mama zeggen dat ze jullie met rust moet laten. Bill lacht eens sneaky naar je. Bill: Waar waren we? Jij: Weet niet meer Hij komt met zijn gezicht weer dichterbij en je voelt zijn zachte lippen op de jouwe. Het leek juist of miljarden vlinders door je buik vlogen. Bill pakte je hoofd vast en drukte met zijn tong tegen je lippen. Je opende gewillig je mond en je voelde Bill zijn tong rondjes draaien rond de jouwe. Je voelde de ijskoude piercing van Bill en je sloeg een kreuntje. Je voelde dat Bill glimlachte. Na een tijdje liet hij je lippen los en keek je super cute aan. Bill: Wauw, Ik heb nog nooit zo goed gekust Veel ervaring? Jij: Nee was eigenlijk mijn eerste kus. Bill: Egt? Hij kwam weer met zijn hoofd naar jou en je zwom snel onder zijn armen uit. Jij: Moet je me wel eerst pakken Bill: Niet eerlijk! Jij: Billy het leven is gewoon niet eerlijk Bill: Heel grappig Je klom uit het zwembad en je ging aan de rand zitten. Bill kwam naar je toe gezwommen en kwam tussen je benen staan. Jij: Ge bent zo"n schatje Bill: Weet ik Jij: Ego ! Bill: Wie het zegt Bill kwam ook het zwembad uit en kwam achter je zitten met elk een been aan alle twee je kanten. Je ging tegen Bill zijn borstkas leunen en Bill legde zijn handen lief op je buik. Jullie lagen zo een tijdje weg te dromen. Je was half in slaap gevallen. Bill: Faith? Jij: Ja? Bill: Gaan we niet in een ligstoel liggen ofzo? Dan kan je beter leunen en zit ik beter Jij: Is goed. Bill stond op en ging al met zijn benen open in een ligstoel liggen. Jij ging rustig naar hem toe en ging tussen zijn benen liggen. Bill was half in slaap gevallen en je viel ook bijna in slaap. Je werd wakker door geschreeuw. Stem: MAMA !! FAITH HEEFT SEKS MET ZO EEN ENGE VENT !! Je mama kwam snel naar binnen en keek jullie vertederd aan. Mama: Faith? Jij: Ja? Mama: Maak je Bill wakker? Zijn tante heeft gebeld hij moet dringend naar huis. Jij: Ja is goed. Kan het kwaad dat Bill een zwembroek van papa aanheeft? Mama; Nee meisje. We zullen die aan de kant houden voor Bill vooral hij nog eens hier kom zwemmen Jij: Dänke mama! Mama: Is niks meisje Je mama liep het zwembad uit en ging terug naar binnen. Je draaide je om en ging op je knieën tussen Bill zijn benen zitten. Jij: Bill ?? Je hoorde Bill iets brabbelen dat waarschijnlijk laat me betekende. Je drukte een kusje op zijn mond en nek en hij deed zijn ogen open. Bill: Wat is er? Jij: U tante heeft gebeld. Je moet dringend naar huis. Bill: Oh nee dat betekent niks goeds! Jij: Hoezo? Bill: Mijn mama ligt in het ziekenhuis in Duitsland en mijn tante zou bellen als iets met haar is ! Oh mein gotten ! Jij: Bill, rustig! Hier is mijn gsm nummer als er iets is belt je maar oké? En je weet mij wonen. Alles komt goed echt hoor! Je knuffelde Bill en je liep met hem naar boven. Bill droogde zich snel af en deed zich aan. Je ging met hem mee naar de voordeur. Bill pakte je hoofd vast en gaf je een teder kusje. Je kuste terug en je wuifde hem uit en hij reed snel weg. Mama: Heb ik iets gemist? Jij; Nee hoor Je ging vrolijk naar boven. Na een uurtje ging de bel. Je rende als een spier naar onder en deed de voordeur open. Je ziet Bill staan. Jij: Bill! OMG! Kom binnen schat! Bill bleef levenloos voor zich uit staren. Hij was zeik nat en zijn make-up helemaal uitgelopen. Je trok Bill naar binnen. Brooke kwam ook juist kijken. Jij: Brooke ga snel een handdoek halen en maak warme thee ofzo iets als je wil? Brooke: Oké ! Ze rent naar boven en ze brengt je snel de handdoek. Je draait de handdoek rond Bill die al stond te klappertanden. Even later kwam Brooke binnen met een kop warme chocolade melk en je keek haar dankbaar aan. Je pakte Bill mee naar boven en zet Bill op je bed en je hurkt voor hem neer. Jij: Bill, wat is er gebeurd? Bill: ...
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.