Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I gave you love, all you gave me was pretend, so BILL KAULITZ take a bow » Part five: What's wrong Bill ???
I gave you love, all you gave me was pretend, so BILL KAULITZ take a bow
Part five: What's wrong Bill ???
POV Faith
Bill: Mama ... maar verder kwam hij niet want hij barste al in tranen uit. Je ging naast hem op bed zitten en pakte hem vast en probeerde hem te troosten. Na 10 minuutjes werd het huilen al minder. Jij: Wat is er met je mama? Bill: Ze heeft een hartaanval gehad *snik* en ze is er erg aan toe *snik*. Jij: Oh nee Bill! Had me toch gebeld. Hoe komt ge zo nat. Bill: Ik ben *snik* weggelopen omdat ik er *snik* zo kapot van was. Jij: Je tante en broer zullen ook wel ongerust zijn nu. Moet je niet terug naar Duitsland? Bill: Jawel, maar wil u niet achterlaten. Jij: Bill, ga gewoon. Je mama heeft je nodig nu! En we zien elkaar nog wel eens Bill: Nee, gaan we niet Jij: Hoezo niet? Bill: We moeten *snik* door heel Europa gaan touren. Jij: Als jullie in Amerika zijn kan ik ook naar een concert komen. Bill: Zou je dat willen? Jij: Ja, natuurlijk. Wil jullie muziek wel eens horen. Bill: Oké dan, maar dan moet ik nu vertrekken. Jij: Mijn mama of papa brengt u wel terug. Je bent nog kleddernat. Bill: Moet echt niet ik loop wel weer terug. Jij: Nee Bill! Doe niet zo koppig! Bill: Oké dan sorry. Jij: Is niks. Bill pakte je hoofd vast en gaf je een TZ. Bill: Sorry Jij: Is niks Bill: Ik ga je zo missen Jij: Bill we bellen wel enzo Hebt ge MSN? Bill: Ja. Jij: Geef die anders. Dan kunne eens chatten ofzo? Bill: Fantastisch idee! Jij: Kijk ge kunt weer lachen Bill: Door u Opeens hoor je iemand je naam roepen. Jij: JA !? Stem: DE TANTE VAN BILL IS HIER ! Jij: JA WE KOMEN ! Bil:Wat een communicatie Jij: zeg! en je port hem eens en hij krimpt in elkaar. Jij: Kom! Dan gaan we naar beneden Jullie staan op en Bill pakt je hand vast en jullie vingers verstrengelen elkaar. Jullie kijken elkaar aan en jullie lopen naar beneden. Tante: OMG Bill! Ik was ongerust. En dan ziet ze de handdoek rond je en het warme drinken en dat jullie hand in hand lopen. Tante: Ik zie dat Faith goed voor je gezorgd heeft. Bill: Ja, heel goed en drukt een kus op je wang. Tante: Faith bedankt. Als jij er niet was geweest wou ik niet weten wat er gebeurd was, maar Bill we moeten nu echt gaan! Jullie vlucht vertrekt over 2 uur en je moet je koffers nog maken en dat zijn er veel. Jij loopt samen met Bill naar de deur en je pakt hem zonder dat je het weer stevig vast. Jij: Bill, ik ga je missen *snik* Bill drukte je ook stevig tegen zich aan. Bill: Ik jouw ook Faith ! En hij dichterbij en TZ je. Het maakte jullie niks uit dat iedereen jullie zag. Bill liet je lippen los en ging met zijn mond naar je oor. Hij fluisterde. Faith, ik hou van je! Jij: Hou ook van je! fluisterde je terug. Je begon nu echt te wenen. Bill: Komaan Faith niet wenen. Nu maakt ge het mij ook moeilijk. Jij: Sorry Bill! Je liet hem los en liep wenend naar boven. Bill: FAITH !! riep hij nog.
POV Bill
Je riep nog naar Faith, maar ze was al op haar kamer. Tante; Bill kom nu! Jij: Maar ... Tante: Niks te mare Bill! Heidi: Bill, alles komt goed met Faith hoor. Jullie kunnen altijd bellen en op MSN. Jij: Ja, maar kunt u dit aan Faith geven? Je deed een ketting uit. Het was een sleuteltje. Heidi: Natuurlijk doe ik dat Bill Jij: dänke. Je liep naar de auto en stapte in. Je tante praten nog een paar minuutjes met je en jullie wouden vertrekken. Je keek nog een laatste keer naar het huis. Je tante wou de oprit afrijden. Jij; Tante! STOP ! Je tante remde snel. Het was al weer begonnen met regenen. Je gooide de deur open en ...
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.