Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 82
Two girls come by the Cullens
82
Volgende dag
'We gaan naar het zwembad!'jubelde Hope opgewekt. Jeej.. dacht ik. Snetverdemme. Saahaai!
En dus stonden we ietslater in een tropisch zwemparadijs. Compleet met koepel en neppe palmbomen. Ik liep naar achter, richting het kleine rotsenstrandje. Ik hoorde hoe Emmett Hope in het zwembad duwde, maar ik ging boos op een rots zitten. Achter het touw met een bordje "Do Not Enter! "
Ik trok emmett aan zijn been mee het water in. Daar hield ik hem koppie onder, niet dat dat nut had ofzo.
Ik zat op de kant met mijn benen in het water en Jacob deed met Jasper en Emmett en spelletje lummelen. Emmett bleef hem een uur lang. 'Ja zeg hé,' mopperde hij na een tijdje, 'ik kap ermee!' 'Zo snel en sterk ben je dus niet,' grinnikte Jasper. 'Hou je kop man, als Elisabeth's buik niet in de weg zat, wint ze makkelijk van je!' grijnsde Emmett. 'Ik wil je wel helpen,' klonk Rows stem opeens zacht. 'Nee bedankt. Ik beval liever op natuurlijke wijze,' antwoordde ik vriendelijk, maar vastberaden. Row keek teleurgesteld een andere kant op. Jake zwom naar me toe en spetterde me nat, net zolang tot ik erin sprong en hem begon te soppen tot hij om genade smeekte.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.