Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I gave you love, all you gave me was pretend, so BILL KAULITZ take a bow » Part six: You gonna miss her
I gave you love, all you gave me was pretend, so BILL KAULITZ take a bow
Part six: You gonna miss her
Nog steeds POV Bill
Je gooide de deur open en liep naar Faith. Ze was drijfnat. Ze was aan het wenen, je zag het. Toen jullie bij elkaar waren hief je Faith een beetje op. Faith: Bill, ik hou van je *snik* Jij: Meis, ik ook van u *snik*. Jullie lippen raken elkaar weer en jullie kussen zo een tijdje in de regen totdat je veel ogen op jullie voelt branden. Jullie stoppen en je ziet da mama van Faith en je tante vertederd naar je kijken. Je zit Brooke en David met open mond naar je kijken. Faith ziet het ook en er verschijnt een kleine lach op haar gezicht. Heidi: Liefde is zo mooi é schat. Heide kust Seal teder en Seal pakt haar vast. Tante: Sorry Bill, maar we moeten nu echt gaan. Jij: Oké dan Faith, meis, ik hou echt zielsveel van je! Vergeet dat aub niet. Faith: Bill, zeg dat niet! Jij: Waarom niet? Faith: Achter een paar maanden kom je pas terug naar Amerika en tegen dan zul je me allang vergeten zijn. Jij: Nee, je hebt mijn ketting en ik geef die niet aan elk meisje! Je pakte het uit haar handen en deed het rond haar nek en keek haar aan. Ze keek je verdrietig aan. Jij: Niet zo verdrietig. je zult me sneller terug zien dan je denkt zei je met tranen in je ogen. Faith: Ik hoop het. Je pakte haar nog eens goed vast en kuste haar teder. Jullie lieten elkaar los en je wandelde terug naar de auto. Je wuifde nog eens naar Faith. Ze wuifde terug en ze ging huilend met haar mama naar binnen. Je stapte ook in met tranen in je ogen. Je tante reed de oprit af en reed richting het huis van je tante. Tante: Bill, gaar het weer jongen? Jij: Wat denkt ge nu zelf !? Ik heb misschien de liefde van mijn leven moeten achterlaten! Tante: Rustig Bill! Je gaat ze zeker nog zien. Je hebt haar gsm nummer en MSN toch? Jij: Weet het, maar toch! Je staarde waar naar buiten. Na 10 min komen jullie aan. Je gaat snel je koffer maken en ze je langs Tom in de zetel. Tom had rode ogen en jij ook. Jullie zeiden niks tegen elkaar. Tante: Kom jongens! We vertrekken! Jij en Tom staan op en wandelen naar de auto. Tom gaat van voor en jij vanachter. Na een half uurtje komen jullie op het vliegveld aan. Jullie tante komt jullie uitwuiven en jullie stappen het vliegtuig in. Tom valt al snel in slaap en jij doet je mp3 op.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.