Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » difeso l 'Amicizia » -3-

difeso l 'Amicizia

2 juni 2010 - 18:06

247

0

193



-3-

ik stond op en liep naar me kast. snel viste ik mijn sweater, een joggingsbroek en nog wat eruit en propte het in mijn lege schooltas. daarna mijn verzameling snoep die ik had voor als ik niet mocht mee-eten.. dus voor elke avond. Ik opende mijn raam en de koude lucht kwam naar binnen. Ik gooide mijn benen naar buiten en bleef even zo zitten. toen liet ik me voorzichtig zakken op het dakje van de uitbouw. Daar sprong ik vanaf en wist ongezien bij het schuurtje te komen. gelukkig had ik een fiets! want mijn auto zou te veel lawaai maken. Ik schopte er tegen aan en het de fiets schoot van het slot. ik sprong erop en fietse de tuin uit, de weg op.

'Ik blijf wel even hier,'gromde ik, ookal stonk het hier als de pest.
'Gaan jullie maa,r ik let wel op 'r.' Ik stond als een wachter bij de deur van de kamer van het meisje, en Carlisle verdween. Ik wachtte tot het meisje wakker zou worden, en daarna zou ik wegwezen.


Ik kreunde zachtjes en opende mijn ogen. Gadverdamme! Ik moest meteen moeite doen niet te gaan kotsen. De geur brandde in mijn neus. Het meurde hier echt naar vampiers. Ik schoot overeind en keek om me heen. Zo hé, die bloedzuigers waren rijk! Ik liep de kamer uit de gang op. 'Hé, wacht even!' Ik draaide me om. Eén van de bloedzuigers stond achter me en haar mond viel open.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.