Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I gave you love, all you gave me was pretend, so BILL KAULITZ take a bow » Part seven: Will he regonize you?

I gave you love, all you gave me was pretend, so BILL KAULITZ take a bow

22 dec 2008 - 23:33

782

0

245



Part seven: Will he regonize you?

POV Faith


* Tijdsprong van 6 maanden*

Je had de laatste 4 maanden niets meer van Bill gehoord. Je had in een magazine gelezen dat Bill een vaste vriendin had. Toen je het juist las was je best wel depri. Alles wat hij zei betekende dus niks. Hij had je zelfs zijn ketting gegeven. Vandaag ga je naar een Tokio Hotel concert. Je hoopte dat Bill je nog zou herkennen, maar je hoopte er niet meer helemaal op. Het was 6 uur ’s morgens. Je zou om 8 uur met Brooke naar de zaal vertrekken. Het was dan ook maar 20 minuten van je huis. Je liep naar de badkamer. Je douchte je en al die andere shit. Je stylde je haar en deed je make-up. Je doet een TH topje aan met een heupbroek. Je hebt een blote buik omdat je indruk op Bill wou maken. Je kamt je blonde lange haren nog eens. Je gaat naar Brooke haar kamer en maakte haar rustig wakker. Ze werd langzaam wakker, maar toen ze je zag rende ze hyper naar de badkamer. Je gaat lachend naar beneden en maakt wat eten om mee te pakken. Je steekt het eten en het drinken in een tas Je pakt een kom cornflakes en eet die op. Na een half uurtje komt Brooke perfect gestyld naar beneden. Ze pakt ook een kom cornflakes en eet die snel op. Brooke: Oh nee! We moeten nog eten enzo maken. Jij: Relax zusje! Heb ik allang gedaan! Brooke: Gelukkig! Btw je ziet er hot uit Wilt ge indruk op Bill maken? Jij: Natuurlijk en je ziet er ook hot uit hoor (Brooke had een kort rokje met een TH topje aan) Jij: Maar gaan we al door ? Dan staan we hopelijk heel vooraan Brooke: Oké! Jullie gaan naar boven en gaan elk jullie kamer in. Je naar je schoenkast boven en kist je witte le coq sportive met diamantjes op. (btw die zijn mega vet, maar krijg ze niet ). Opeens word er op je deur geklopt. Jij: Brooke zeker? Stem: Ja. Jij: Kom maar binnen Brooke: Zusje mag ik u roze all stars lenen? Jij: Oké dan voor ene keer! Brooke: Thanks zusie Ze gaat op je bed zitten en doe de schoenen aan. Brooke: Ga even jasje zoeken é! Jij: Oké! Je ging naar je kast en koos een kort vestje. Je checkte je make-up en haar nog eens. De deur gaat open en je ziet Brooke met een TH jasje in je deuropening staan . Brooke: Ready ? Jij: Helemaal Je pakte de schoudertas en doet hem aan. Je schreef nog snel een briefje voor je ouders en jullie wandelde in een hoog tempo naar The filmmore. Jullie kamen na 20 minuutjes aan en er lagen nog maar een 10-tal fans. Jij: Brooke! Kijk hoe weinig mensen We gaan van voor staan ! Brooke: YES !! en jullie huppelde vrolijk naar de lege plekken. Je ging zitten en al snel kwamen er een hele hoop fans bij. Na 10 uur mochten jullie eindelijk de zaal binnen. Jullie liepen als gekke naar binnen en stond voor de staander van Bill. Juist goed dacht je. Na 2 uur is The filmmore vol en gaan de lichten uit. Iedereen begint te schreeuwen. Als Bill uiteindelijk opkomt wordt het geschreeuw oorverdovend. Na een half uurtje heeft Bill je nog altijd niet herkent. Je word er best triestig van. Brooke: Aaide eens over je haren en lachte lief naar je. Je kreeg een klein glimlachje op je gezicht. Je pakte het kettinkje dat je van Bill gekregen had in je handen. Er scheen juist een spot in en scheen in Bill zijn gezicht. Hij keek naar je en het kettinkje en zijn ogen werden groot. Je keek ook wel best verschrokken en Bill probeerde het nummer nog zo goed mogelijk af te maken. Er kwam een pauze en de jongens gingen het podium af. Brooke: Meis, ik denk dat hij je gezien heeft. Jij: Ik hoop het Na een 5 tal minuutjes komen ze weer op en spelen ze nog een 20 minuutjes. Bill bedankt alle fans en gaat dan weer het podium af. Iedereen ging naar buiten en jij en Brooke worden door een bodyguard tegengehouden. Bodyguard: Kunnen jullie twee even mee backstage komen? Je keek Brooke twijfelachtig aan. Brooke: Faith, hij heeft je herkent! Kom we gaan mee. Jij: Oké dan. De Bodyguard heft jullie over de hekken en begeleidt jullie. Bodyguard; Wachten jullie hier even dames? Jij: Oké! Je bent best wel zenuwachtig. Brooke: Faith relax nu! Je ziet er goed uit hoor Jij: Thanks zusje Opeens gaat de deur open en je ziet . . .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.