Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » why do you hate me? » what??

why do you hate me?

25 mei 2010 - 18:49

234

0

246



what??

pov: Maria
dan kom ik weer een beetje bij zinnen. terwijl ik de zoen probeer te verbreken gaat hij gewoon door. dan komt er opeens een jongen binnen van ongeveer. mijn leeftijd ik zie dat hij z'n ogen uit z'n hoofd schaamt ik duw Justin snel opzij. en glimlach naar de jongen hij glimlacht terug en gaat dan een w.c. hokje binnen. dan begint Justin weer met zoenen maar dit keer niet zo ruw en harteloos. Dan komt ineens Lilly binnen ik weet niet wat zei hier doet maar ze kijkt me verafschuwent aan maar glimlacht daarna fake alsof ze blij voor me is. ik duw Justin nog een keer van me af en zeg dat ik even met Lilly wil praten. als ik naar Lilly wil lopen houd weer iemand me tegen. Justin ik zei toch ik wil met Lilly praten. wie is Justin zegt de persoon die me had tegengehouden dan kijk ik om me heen nu is Justin weg. vast aan de andere kant weer gaan feesten. als ik weer de andere kant op kijk is Lilly ook al weg. oke wat moet je? vroeg ik beledigt omdat iedereen weg was. wat dacht je van de weg naar backstage. hij legde onverwacht z'n handen op m'n heupen, ik wou hem slaan maar hij had geluk. er kwam een oudere jongen binnen. Nick!!? wat doe je, kom hier man. we gaan zo op.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.