Hoofdcategorieėn
Home » Harry Potter » There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd} » 49. Don't do anything dumb.. We? Never!
There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd}
49. Don't do anything dumb.. We? Never!
Lena’s P.O.V.
“Draco Malfidus? Verliefd op een dreuzel? Geloof je het zelf?”¯ Ron was al een kwartier aan het lachen. Ik begon me langzamerhand aan hem te ergeren. Harry dacht na.
“Het zou wel verklaren waarom hij zo’n uitgesproken dreuzelhaat heeft. Oké, het zit misschien ook in de familie, maar ik heb Lucius het nog nooit zo duidelijk zien uiten als Draco.”¯
“Ik vraag me af wat voor meisje het is.”¯ Zei ik in gedachten verzonken.
“Daar kunnen we achter komen. We kunnen zelfs achter haar naam komen.”¯ Zeiden Fred en George tegelijk. Ik keek ze verbaasd aan, vragend om antwoord.
“Veritaserum.”¯ Zei Ginny. Blijkbaar zat ze op één gedachtenlijn met de tweeling, want ik zag hen knikken.
“Maar hoe komen we daar aan? Dat is verschrikkelijk moeilijk om te brouwen.”¯ Zei Hermelien. Ik was verbaasd dat ze niet eens over de regels begon, waarschijnlijk was ze net zo nieuwsgierig als mij.
“Sneep heeft het in zijn voorraad.”¯ Zei Harry. “Maar daar voor moeten we Sneep weg zien te krijgen bij zijn kantoor.”¯
“Laat dat maar aan ons over.”¯ Grinnikten Fred en George in koor.
“Goed, maar doe geen domme dingen.”¯ Ik wilde het niet hardop zeggen, maar ik was bezorgd om Fred. Sommige dingen waar ik de tweeling over hoorde praten, klonken erg gevaarlijk.
“Wij? Nooit.”¯ Iedereen trok zijn of haar wenkbrauwen op. “Oké, oké. Soms.”¯
“Goed, dus Fred en George leiden Sneep af. Wie steelt het veritaserum?”¯ Harry en Ron, die eindelijk was opgehouden met lachen, keken elkaar aan en grijnsden.
“Dat doen wij.”¯
“Mooi. Ginny, Hermelien, wij moeten Malfidus weg zien te krijgen bij zijn maatjes.”¯ De meiden knikten.
“Hoe willen jullie dat doen?”¯ Vroeg George.
“We verzinnen wel iets.”¯
“Eerlijk gezegd zijn Korzel en Kwast niet zo’n groot probleem. Die leiden we gewoon af met pompoentaartjes.”¯ Ik lachte.
“Denk je echt dat het zo simpel zal zijn?”¯ Vroeg Ginny. Hermelien knikte.
“Geloof me, Korzel en Kwast zijn echt achterlijk.”¯
“Wanneer doen we dit allemaal?”¯ Vroeg Ron. We hadden het er even over en besloten het plan zo snel mogelijk uit te voeren.
Reacties:
Pompoentaartjes?
Korzel en Kwast?
Waaaar heb ik dat toch eerder gelezen...?
Haha ;P
Maar wel een leuk stuk hoor
ohh leuk
ik wil weten wie de dreuzel is
je meot het snel verder schrijven
(valt niet op he dat ik nieuwsgierig ben
sorry daarvoor)
maar please snel verder??!!
Oeoeoeoeoeoeoeeeeeeee
- nee ik ben geen aap -
maar ik wil wel meeeeeeer.
Dus...
Je meot heel snel verder gaan (:
Hier een doosje met inspiratie *geeft het doosje*
Zal het zo lukken ? xd