Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Blauwe zeeën, Parelwitte stranden en.. Hee wat zie ik daar nou? OH NO IT'S AN ORGY!! » Naar Bali met onze fantasiën
Blauwe zeeën, Parelwitte stranden en.. Hee wat zie ik daar nou? OH NO IT'S AN ORGY!!
Naar Bali met onze fantasiën
Naomy POV: Zenuwachtig stap ik het vliegtuig in. Dit is de eerste keer dat ik vlieg, en nog wel alleen. Nouja, niet helemaal alleen, samen met Nikki, mijn beste vriendin, en het vriendinntje van de broer van mijn vriend. Iedereen kent ze, en iedereen weet van ons. Als in, Het Meisje Van.. maar niemand weet wat zich achter de schermen afspeelt denkt ik grinnikent. Bill: "Waarom lach je? Mag ik het weten? plies plies plies?" Nikki moeit zich ook met het gesprek.
Nikki POV: "Waarom lach je? Mag ik het weten? plies plies plies?" hoor ik Bill zeggen. "Ja Naomy, waarom lach je?" Vraag ik met mijn evilste liefste gezicht. Naomy kijkt ons geheimzinnig aan. "Dat willen jullie wel weten hé?" Ik knik heftig. "Ja!" Nu mengt Tom zich in het gesprek. "Wat willen we wel weten?" "Waarom Naomy zo zit te grinniken." zegt Bill tegen zijn broer. Nu kijk Tom Naomy aan. "Waarom grinnikte je dan?"
Bill POV: Tom moeit zich ook met het gesprek en al snel hadden we de meest hilarische gedachten waarom mijn moppie zat te grinniken, Tom had veruit de meest originele "Ze grinnikt omdat ze mij in een string op Bali voor zich ziet." we lagen nu al zo'n 5 minuten op de grond van het lachen met zijn allen.
Tom POV: Ik probeer Naomy serieus aan te kijken. "Welke kleur string heb ik aan in je gedachtes?" Achter me hoor ik iedereen weer in de lach schieten, en zelf lig ik ook weer in een deuk. Dan komt er een stuwardes aan. "Wilt u in uw stoel gaan zitten en uw gordels omdoen?" We kijken haar aan en lachen weer. Aan haar gezicht te zien snapt ze niet wat er zo grappig is.
Naomy POV: "Oké mijn gedachtes zijn lang niet zo grappig maar als ej het echt wil weten.. Tis een felroze." Bill moet keihard lachen en zou uit zijn stoel pleuren als ie de gordel niet omhad. Tom kijkt me arrogant aan en schiet ook weer in de lach, Nikki lach nog plat van Toms eerste opmerking en ik moet huilen van het lachen. Mooi stelletje weirdo's, dacht ik bij mezelf. "Ik dacht voor dat je die opmerking maakte om precies te zijn; over het vliegen en jullie; samen met Nikki, mijn beste vriendin, en het vriendinntje van de broer van mijn vriend. Iedereen kent ze, en iedereen weet van ons. Als in, Het Meisje Van.. maar niemand weet wat zich achter de schermen afspeelt, en daarmee bedoel ik niet onze geweldige pyjamaparty's."
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.