Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Blauwe zeeën, Parelwitte stranden en.. Hee wat zie ik daar nou? OH NO IT'S AN ORGY!! » Op de Vliegtuig WC.

Blauwe zeeën, Parelwitte stranden en.. Hee wat zie ik daar nou? OH NO IT'S AN ORGY!!

24 dec 2008 - 17:42

467

0

290



Op de Vliegtuig WC.

Nikki POV: Nu denk ik ook grinnikend terug aan alle dingen die zich achter de schermen afspelen. Dingen die niemand van ons verwacht. En al helemaal niet van tweelingbroers. Ik maak mijn gordel vast, en zie Tom kloten met die van hem. "Moet ik even helpen?" vraag ik. Tom knikt. Handig maak ik de gordel vast, en kan het niet laten om even langs zijn lid te strijken.

Bill POV: Ik zie Nikki Toms 'riem' vastmaken en langs zijn 'riem' strijken met haar hand, fijn, denk ik. Dalijk word ik nog fukkin' opgewonden ook van mijn eigen broer en me beste vriendin fijn Bill, héél fijn ¬¬'. Naomy snapt zo ongeveer wat ik bedoel en vraagt zacht: "Heb je zin schatje? Moet ik de rest effe roepen?" Ik knik hevig. Ze seint naar Tom en Nikki en maakt in 'onze' taal de gebaren 'Kom naar de plee.'

Tom POV: Van Nikki word ik opgewonden, maar Naomy maakt het nog erger, als ze seint dat we naar de wc moeten komen. Ik kijk naar Nikki, en zie dat ze het snapt. Maar net op dat moment begint het vliegtuig te taxiën. Ik zucht diep, en fluister tegen Bill: "Even wachten tot we in de lucht zijn." Niet veel later komt het vliegtuig van de grond, en als het teken komt dat de riemen losmogen, sta ik op en ren zowat naar de plee.

Naomy POV: na het getaxi zie ik Tom op hoogsnelheid naar de pleehokkie rennen, ik hoop dat ze daar véél eierdozen hebben gezet voor geluidsdichtheid want de tweeling kan hun bekken onder het neuken echt niet dicht houden. Ik lacht en sprint nu zelf ook naar het pleehokkie, gevolgd door 2 malloten, Nikki en Bill. In de plee aangekomen zie ik Tom staan met zijn oversized broek al op zijn enkels. Ik lach en blijf voor de ingang staan, Bill en Nikki kijken over mijn schouder wat er is en toen ze Tom, met afgezakte broek, blozend zien staan lachten ze ook. We lopen met zijn allen naar binnen. Bill: "Lets get this party started *wenkbrauwgewiebel*".

Nikki POV: Ik verbaas me hoe groot dit hokje is. Tom stapt al uit zijn broek en ik zie de bobbel in zijn enorme boxer. Het duurt niet lang voordat de broeken van Naomy, Bill en mij ook ergens anders liggen.

Bill POV: Onze broeken liggen verspreid over het, verbazingwekkend grote, pleehokkie. Tom staat te genieten en als ik zie waarvan, groeid mijn lid spontaan nóg meer. Naomy ziet dat ik geniet van mijn broers genot en laat haar hand in mijn tentje glijden. Zacht, naar ruw, that's the way aha aha, the way dat Naomy mij rukt ja. Nikki is al bezig met Tom een blowjob te geven. Naomy zoent me zachtjes, ik sluit mijn ogen terwijl ik haar borsten masseer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.