Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Blauwe zeeën, Parelwitte stranden en.. Hee wat zie ik daar nou? OH NO IT'S AN ORGY!! » Orgy in een Vliegtuig?
Blauwe zeeën, Parelwitte stranden en.. Hee wat zie ik daar nou? OH NO IT'S AN ORGY!!
Orgy in een Vliegtuig?
Tom POV: Kreunend steun ik tegen het wastafeltje. Nikki gaat steeds sneller met haar mond, een beetje voorvocht glinsterd op haar lippen. Als mijn hoogtepunt nadert zeg ik haar te stoppen. Vragend kijkt ze me aan. Ik til haar op en zet haar op de wasbak. Ik pak het condoom dat ik echt altijd bij me heb, en doe hem om. Ik ga tussen haar benen instaan, en ze sluit haar benen om me heen. Dan kom ik in haar. Ondertussen zit Bill op de plee, met Naomy op zich. Terwijl hij haar borsten vasthoud, stoot hij in haar.
Naomy POV: Als ik tussen mijn wimpers doorkijken naar Tom en Nikki, zie ik dat hij plots uit haar gaat. Hij bukt, met zijn lekkere kontje onze richting op. Hij rommelt in zijn zak, en ik hoor het bekende gezoem. Tom grijnst breed. Ik en Bill staan op. Tom gaat zitten, en Bill daarop. Ik ga weer daarop zitten, en Tom duwt de trillende dildo bij Nikki naar binnen.
Nikki POV: Word opeens Dildomannetje bij me naar binnen gedouwt, Tom zit hevig te grijnzen met Bill en Naomy bovenop zich, ik geniet heel erg maar opeens word ik naar beneden getrokken zodat ik op gezichtshoogte zit met Tom. Tom zoent me passioneel terwijl Bill bovenop hem bezig was met Naomy hoor ik aan het hevige gekreun.
Bill POV: Tom zit nu met Nikki te tongen, buitensmonds, terwijl ik geneukt word door mijn broer, met Naomy bovenop me die weer geneukt word door mij. Twincest noemden de fans dit of zo? Maar dat is het niet, ik heb een relatie met Naomy, en dat ik neuk met Tom en zijn vriendin, dat is nu zo ongeveer gewoonte geworden. Ik hoop dat op Bali niet veel fans wonen, dan hebben we een groot probleem. Boeiend. Naomy kreunt hevig, en ik merk dat ik zelf ook erg kreun, alleen Nikki en Tom gebruiken een condoom, ik niet. Boeiend, Naomy word toch niet zwanger. Naomy: "Bill, ooh jaa Biiiiiiiiiiiiiill" , ze kwam voelde ik, en horen we allemaal.
Tom POV: Naomy is net gekomen, en ik voel mijn hoogtepunt ook naderen, waardoor ik harder ga kreunen. Heerlijk kom ik, en Nikki begint ook harder te kreunen, en komt even later. Nog een paar stoten, en Bill komt ook. Even hijgen we uit, maar dan word er op de deur geklopt. "Gaat het?" Horen we een stem vragen. We kunnen ons lachen bijna niet inhouden. "Jahoor!" zegt Bill, met een piepstemmetje.
Naomy POV: Ik moet lachen om Bills piepstemmetje, het is heel hoog alsof een kind van 11 het zegt. "Jongetje zit je vast? Moet ik je moeder halen? Of een stewardess?" Bill word rood. "Nee het gaat wel." Dat was nog steeds even hoog. We schieten nu allemaal keihard in de lach. "Wie zitten daar allemaal in? Jongetje, pesten ze je?" Bill houd het ook niet meer, we kleeden ons snel aan en unlocken de deur. De man kijkt ons raar aan als we bezweet het hokje uit komen lopen zonder klein jongentje. "Wie hoorde ik net in de toiletten?" "Mij" zei Bill nu weer met zijn gewone stem. Ik ga uit zenuwen zoals altijd een stukje zingen. "Hee meisje," begint de man, "Ik ben een producer en jij kunt heel goed zingen zou je," ik onderbreek hem "Dank U dat weet ik, mijn band en ik zijn ons eerste album aan het opnemen." De man loopt zonder nog een woord te zeggen het WC hokje binnen. "Hee, jullie hebben nog iets laten liggen. Oh My God het zijn condooms." horen we uit het hokje weerklinken.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.