Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Blauwe zeeën, Parelwitte stranden en.. Hee wat zie ik daar nou? OH NO IT'S AN ORGY!! » Fans op Bali..

Blauwe zeeën, Parelwitte stranden en.. Hee wat zie ik daar nou? OH NO IT'S AN ORGY!!

24 dec 2008 - 17:45

291

0

243



Fans op Bali..

Nikki POV: Ik sta op uit mijn vliegtuigstoel, net als Tom, Bill en Naomy. Allevier zijn we stil. Tom pakt mijn hand, en ik die van Naomy. "Nog een prettig verblief op Bali." Zegt de Stuwardess als we het vliegtuig uitstappen. De eerste die wat zegt, is Naomy. "He, Tom, je bent je roze string toch niet vergeten hoop ik?" We schieten weer in de lach. Als we het vliegveld van Bali binnenstappen kijken wat meisjes ons vreemd aan. Ze stoten elkaar aan, en wijzen. Even later komen ze naar ons toe. "Bill! Tom" Krijzen ze.

Bill POV: Ik moet nog lachen door Naomy's reactie maar lang de tijd heb ik niet als er een paar krijsende fans op ons af komen. Ik heb nu echt geen zin in fans, denk ik bij mezelf. Ze omringen ons, en Naomy en Nikki worden weggedrukt. Dan zie ik dat er een paar fans op ons willen springen. Ik pak Tom, en trek hem twee stappen naar achter. De fans pleuren voor ons neer. Zo onschuldig mogelijk schuivelen we weer weg. Naomy en Nikki staan bij de wc's. "Gelukt?" Vraagt Nikki met een grijns. Tom en ik knikken. "Wat fans wel allemaal niet doen..." Mompel ik.

Tom POV: "Wat deden ze dan?" vraagt Naomi. "Nou schat, dat zal ik jou is haarfijn uitleggen. Ze sprongen op mij en Bill, althans probeerde ze, en toen stapte wij weg en pleurde ze op de grond. Toen liepen wij zo onschuldig mogelijk weg." zeg ik tegen Naomy. Bill schiet in de lach om het verwijfde stemmetje wat ik doe. Nikki kijkt me aan met een blik van ik-snap-niet-wat-je-bedoelt. "Het was heel subtiel hoor." zegt Bill. Nikki snapt er nog steeds niks van en Naomy en Bill lachen zich dood.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.