Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Blauwe zeeën, Parelwitte stranden en.. Hee wat zie ik daar nou? OH NO IT'S AN ORGY!! » Geen RedBul en Cola?
Blauwe zeeën, Parelwitte stranden en.. Hee wat zie ik daar nou? OH NO IT'S AN ORGY!!
Geen RedBul en Cola?
Naomy POV: *Paar uur later* -pam pam pam geluidje- Met onze zwemkleding aan lopen we naar het binnenzwembad van het hotel. Aangekomen in het zwembad. Tom springt meteen met een bommetje in het zwembad. Bill voelt met een voetje of het niet te koud is. En Nikki en ik gaan nutteloos in twee strandstoelen liggen. We liggen wat te praten en zonder dat ik iets grappigs zeg, begint Nikki te giechelen.
Nikki POV: Ik zie Bill achter Naomy staan en hij legt zijn vinger op zijn lippen om te gebaren dat ik stil moet zijn, maar ik kan mijn lach niet inhouden en begin te giechelen. Dat is voor Bill het teken om zich op Naomy te laten vallen -punt punt punt geluidje- Daarop maakt Naomy een vaag geplet geluidje en piept ze: "Bill je lijkt wel een olifant." Hij rolt naast haar en zegt met een pruillipje: "Het water is zoo koud." Naomy knuffeld hem meteen. "Het werkt altijd." zegt Bill. -Tam tam tam geluidje-
Bill POV: Na het zwemmen lopen we naar onze hotelkamer, en ik heb dorst. Ik loop naar de minibar en wil wat te drinken pakken als ik tot mijn grootste schrik zie dat de redbull en cola allebei op zijn. Ik gooi de deur van de minibar dicht, en kijk bijna panisch naar de rest. "Waat?" Gilt Naomy. "De Redbull en cola zijn op!" Gil ik terug. Naomy laat zich naar achter vallen op haar stoel. "Droooog." mompelt ze met een cavia gezicht. "Ik ga het even halen, ben zo terug." Zeg ik, en ik ren de deur al uit naar de hotelwinkel.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.