Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 84
Two girls come by the Cullens
84
Jasper negeerde mijn antwoord, en kwam naast me zitten. Ik wist hoe hij me aan zat te staren, maar ik keek gewoon weg, de andere kant op. Ik zag hoe Rosalie en Edward samen, hadn in hand, van de duikplank af sprongen, en hoe Hope Emmett probeerde over te halen om van de glijbaan af te gaan.
'Row,'zei Jasper ineens. Ik keek hem aan, maar hij zei niets meer. Ik bleef hem nu wel aan staren, en hij keek terug. Ineens sloeg ik mijn ogen neer, en begon te snikken zonder tranen. Ik voelde een arm om me heen.
'Ik ben stóm geweest,'snikte ik. Hij fluisterde: 'Het geeft niet... Wil je bij me blijven?' Ik knikte, bijna onzichtbaar.
Jasper glimlachtte, en trok me dichter tegen zich aan. 'We moeten het wel geheim houden,'zei hij plotseling. 'Ik wil niet dat Alice er achter komt, dan krijg ik wéér ruzie met 'r.' Ik zuchtte.
'Tuurlijk.' Ik streelde hem over zijn kaaklijn, en voelde een vreemd patroon. Net als op zijn arm, op zijn borst..
'Jasper ,wat is er met jou gebeurd?'
'kom gewoon!'lachte ik terwijl ik Emmett mee de trap op sleurde. Er was geen rij dus ik duwde emmett er meteen in. Ik ging direct na hem.
Ik keek kwaad in Rows richting. Waarom deed ze nou zo gestoord?! Toen ze weg was, was Jasper steeds alleen en hij had haar heel erg gemist. Ik keek kwaad weg, daardoor miste ik dat ze elkaar weer aanraakten. Jake trok me iets dichter tegen zich aan. Hij fluisterde een paar idiote namen in mijn oor, waardoor ik in de lach schoot. Edward maakte een paar salto's en Rosalie en ik riepen tegelijk: 'Uitslover!' Hij grijnsde breed en Hope gooide Emmett van de glijbaan.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.