Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Blauwe zeeën, Parelwitte stranden en.. Hee wat zie ik daar nou? OH NO IT'S AN ORGY!! » Twincest?
Blauwe zeeën, Parelwitte stranden en.. Hee wat zie ik daar nou? OH NO IT'S AN ORGY!!
Twincest?
Tom POV: Ik pak een magazine van de tafel voor me en blader er verveeld in. Tot ik bij een stukje kom over Bill en mij. Nieuwsgierig begin ik te lezen. Als ik de bladzijde omsla, zie ik een foto van mij en Bill waaronder staat: 'Twincest?' Mijn ogen worden groot als schoteltjes, en ik lees verder. Naomy en Nikki merken het en lezen van achter mijn rug mee. ze liggen helemaaaal in een deuk. Ineens gaat Naomy heel dramatisch op mijn schoot zitten, waardoor het boekje uit mijn handen valt. "Hoi Tom!" zegt ze met een spastisch gebaar. "Hoi Naomy..." Zeg ik droog terug. "Nee! Ik ben Bill." Antwoord ze. Ik snap het nu. "Hoi Bill." Zeg ik dramatisch. Naomi kijkt me doodserieus aan. "Tom... Ik hou van je!" Nikki ligt ondertussen helemaal in een deuk.
Naomy POV: "Bill, ik hou ook van jou!" Zegt Tom. "Uh... Ik hou ook van jou?" Hoor ik ineens achter me. We kijken meteen in de richting van de stem. Het is Bill met twee flessen CocaCola en wat blikjes redbull. We schieten helemaal in de lach, en Bill kijkt ons niet begrijpend aan. Nikki rolt nu over de grond van het lachen, letterlijk. Ik sta op van Toms schoot, en Bill zet de net gehaalde voorraad in de minibar, wat maar net past. Ik duw het boekje van twincest in zijn handen. "En dan?" vraagt hij niet begrijpend. "We deden het na!" Zeg ik. Bill antwoord niet. Ik kijk zielig met een pruillipje. "Billie boos?" Meteen omhelst hij me. "Natuurlijk niet schatz."
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.