Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Blauwe zeeën, Parelwitte stranden en.. Hee wat zie ik daar nou? OH NO IT'S AN ORGY!! » Roomservice?

Blauwe zeeën, Parelwitte stranden en.. Hee wat zie ik daar nou? OH NO IT'S AN ORGY!!

24 dec 2008 - 17:46

461

1

246



Roomservice?

Nikki POV: Nu Naomy met Bill aan het knuffelen is, jump ik op Toms schoot. Hij kijkt me vaag aan. "Ik heb honger." Zegt hij. Ik draai met mijn ogen. "Ik ben ook lekker hoor." Zeg ik. Hij likt aan me. "Ja heerlijk, maar je vult niet zo goed." "Word je ook niet dik." Zelfvoldaan kijk ik naar hem. Hij kijkt me met open mond aan, hij weet niet meer te zeggen. Dan komt Bill ertussen. "Ik heb ook wel honger." Tom knikt. "Bihill!" Zeg ik. "Verpest het nou niet!" "Ja, vind ik nou ook!" staat Naomy me bij. -pam pam pam geluidje- Maar Bill pakt al de telefoon voor roomservice. "Wat willen jullie eten?" vraagt hij. "Tom." Zeg ik. Naomy loopt op Bill af en kust hem, terwijl iemand net de telefoon aan de andere kant opneemt. "Ik wil jou." Fluisterd ze. Bill laat de telefoon vallen.

Bill POV: Tom sprint naar de telefoon. "Sorry, ze zijn hier nogal hongerig." Zegt hij, en hij bestelt nogal veel eten, alsof we met een heel weeshuis zijn. Naomy kust me in mijn nek en ik leg mijn handen op haar kont. Ik trek haar shirt over haar hoofd en we gaan verder met zoenen. Niet veel later word er op de deur geklopt, en ik loop erheen. Voordat ik de deur open kan doen, duwt Naomy mij tegen de deur aan, wat een harde bonk veroorzaakt. "Zomaar weggaan." Zegt ze. "Roomservice?" hoor ik door de deur heen. Ik grijns. "Het eten is er." Ze laat me los, en ik doe de deur open. "Bill!" Gilt ze. "Ik heb me shirt niet aan!" ze rent weer terug naar de rest, waar ze haar shirt aandoet. De vent van de roomservice kijkt haar een beetje vaag na. -Tam tam tam geluidje-

Tom POV: Naomy trekt snel haar shirt aan, en de vent van de roomservice duwt het eten op een karretje naar binnen. Daarna gaat hij weer weg. "Eten!" roep ik, en ren naar het karretje toe. Nikki kijkt me verontwaardigd aan. "Ben ik niet meer lekker ofzo?" Ik loop naar haar terug, "Je bent de lekkerste maar ik heb trek in eten." en neem een sprintje naar het karretje. Allemaal lekkere dingen staan erop, ik weet niet meer wat ik moet kiezen. "Oeeeh, bakbanaan." zegt Naomy verlekkerd. Bill grijnst als hij pizza ziet, en neemt meteen 2 stukken weg. Bij het woord 'bakbanaan' springt Nikki ook op. "Yummie!" zegt ze, en stopt snel een stuk in haar mond. Ik pak een gelukskoekje, en breek hem open. 'Be Happy, Have Sex' staat erop. Met een grijns laat ik hem aan Nikki zien, die bijna in haar banaan stikt van het lachen. Naomy en Bill komen ook kijken wat er zo grappig is. Bill doet een wenkbrauwwiebel.


Reacties:


veke
veke zei op 20 okt 2009 - 19:55:
leuk snel verderx