Het was ondertussen alweer donker en we liepen hand in hand terug naar de tourbus. M'n oog viel op een straatnaam, ik wist precies waar we waren. Een paar straten verder stond het hotel waar ik gewoond had. Bill zag dat ik de omgeving herkende en hij sloeg voor de zekerheid z'n arm om me heen. Ik had nog geen seconde gedacht aan weglopen om eerlijk te zijn, alhoewel dat eigenlijk wel zou moeten... Ik dacht eraan hoe het zou zijn om weer m'n eigen leventje te leiden, ik zou dolgelukkig zijn. Maar er zou een leegte zijn, een leegte die alleen Bill zou kunnen opvullen. Hij had zich in m'n hoofd geslopen en ik had geen idee hoe ik er hem weer moest uit krijgen... De gedachte dat ik Bill misschien nooit meer zou zien maakte me misselijk. Wat had hij met me gedaan?! Ik was gehecht aan hem en zou hem voor geen geld meer willen missen, ookal sloeg hij me soms... Ik had van hem meer liefde gekregen dan van alle andere mensen die ik tot nu toe gekend had en volgens mij was dat de hoofd reden waarom ik zo gehecht aan hem was geworden. Ik legde m'n hoofd op Bill's schouder en ik wist niet meer wat nu te doen. In de verte zag ik de tourbus al staan, we gingen er naar binnen. Ik wou iets zeggen, de lange stilte onderbreken. Het gezegde 'home sweet home' kwam in me op, maar dat zou ik niet zeggen want ik was hier niet thuis! Zou het ook nooit zijn!
Ik lag al de hele nacht te woelen naast Bill die sliep als een roosje. Voor de zoveelste keer keek naar z'n best wel mooie gezicht in het beetje licht dat door het raam van de bus kwam. Ik vroeg me af of hij wist dat ik zo met hem bezig was de laatste tijd. Plots opende hij z'n ogen, hij sliep dus niet meer. "Wat is er?" vroeg hij toen hij me zo zag kijken. Ik wist niet goed hoe ik het moest uitleggen. "Ik..., Bill ik ben best wel gehecht aan jou de laatste tijd." zei ik bedeesd, Bill knikte me bemoedigend toe zodat ik zou verder gaan. "Ik ben gehecht aan jou en dat vind ik eigenlijk niet zo leuk..." plots legde Bill z'n vinger op m'n lippen om me te doen zwijgen. Hij zei er niks op, maar hij drukte enkel z'n lippen op de mijne.