Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 85

Two girls come by the Cullens

19 juni 2010 - 21:00

251

0

202



85

Jasper beet op zijn lip.
'Ik denk nie tdatr je dat wilt weten..'
'Dat denk ik wel,'zei ik zachtjes.
'Maar..'
'Het intereseert me niet,'zei ik nog zachter. 'Zelfs al heb je vijftig eeuwen in een leger gezeten.. boeien..'
'Dat is het nou juist!'viel hij uit. 'Ik héb in zo'n leger gezeten!' Ik kon mijn schrik niet helemaal onderdrukken.
'Dat maakt me niets uit,'zei ik toen zachtjes. 'Helemaal niets... Het gaat me erom dat je er nu bent.. En nou weet ik nog niet wat er met je is gebeurd,'voegde ik eraan toe. Hij keek me ongelovig aan.
'Dat wil je nog weten?'het klonk toonloos.
'Ja.' En hij vertelde het.


Ik botste tegen Emmett op onder aan de glijbaan. 'joh tientonner. ga eens opzij'gromde ik en Liep het smalle badje uit. Emmett bleef op zijn dooie gemakkie zitten. Met een soepele sprong Dook ik in het Lange afstandsbad en begon baantjes te trekken

Ik begon me uiteindelijk nogal te vervelen toen ik een pijnscheut door mijn buik voelde. 'Au!' mompelde ik. 'Wat?! Wat is er?! Gaat het?!' riep Jake gelijk. 'Jaha, het gaat,' antwoordde ik en stond op. Ik voelde niks meer. 'Wij gaan naar huis. DOEI!' gilde ik. Row keek geschrokken op en sprong overeind. Jasper keek me verbaasd aan. 'Ehm... ja. Ik heb dus last van mijn buik,' zei ik aarzelend. Row's ogen begonnen te glanzen. Opeens voelde ik iets in me opborrelen. Wie dacht ze wel niet dat ze was?! Eén ding was zeker: Mijn kind zou niet bij hí¡í¡r in de buurt komen!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.