Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » I Was Looking For You And Found Myself » 2# SkateBoarding

I Was Looking For You And Found Myself

15 juni 2010 - 15:07

178

1

219



2# SkateBoarding

Na school gingen ik en Mylene naar het park. De jongens waren daar ook al. We gingen echt vaak met hun om.
"Hee, Jeffrey" riep Mylene naar hem. Hij knipoogde naar haar en liep naar haar toe. Mylene omhelsde hem en wilde hem niet meer loslaten. Ik liep naar Jasper en Michael toe. Ik gaf hen twee ook een knuffel, een vriendschappelijke knuffel.
"Zo, zullen we skateboarden?" vroeg Michael. Ik knikte en pakte mijn skateboard van de grond. Jasper, Jeffrey en Mylene bleven achter in het park. Skateboarden was leuk. Gezellig en vooral romantisch. Hij hielp mij vaak weer omhoog, nadat ik weer voor de zoveelste keer was gevallen.
"Uhmm" klonk het nadat we weer bij de rest waren gekomen. Jasper kwam bij mij staan.
"Wil jij vanavond met mij naar.. uhmm.. naar een feest?" Hij keek mij vragend aan. Ik keek naar Mylene, ze stak haar duim op en ik moest daarvan lachen. Maar Jasper begreep het verkeerd.
"Dus je wilt niet?" Ik schudde lachend mijn hoofd.
"Tuurlijk wel. Ik moest om Mylene lachen" En ik omhelsde hem.


Reacties:


V0nneke
V0nneke zei op 15 juni 2010 - 15:28:
Wat lief