Hoofdcategorieën
Home » Overige » I Was Looking For You And Found Myself » 3# SkateBoarding(2)
I Was Looking For You And Found Myself
Geschreven door:
Onderdeel van:
Laatst bijgewerkt:
15 juni 2010 - 15:08
Aantal woorden:
223
Aantal reacties:
3
Aantal keer gelezen:
206
3# SkateBoarding(2)
Het bleef maar gezellig met Jasper, Michael, Mylene en Jeffrey. We zaten gezellig bij te praten bij de skatebaan op een bankje.
"Zo.." zei ik.
"Zo" werd er mij nagepraat. We hadden elkaar lang niet gesproken. Het was raar dat we nu weer hier zaten met z'n vijfen. Het werd al een beetje donkerder buiten. Ik twijfelde echt aan de tijd. Ik besloot toch maar op mijn horloge te kijken. Ochh.. Het was al 10 uur. Veel te laat. Ik moet naar huis.
"Sorry jongens, moet naar huis" begon ik. "Het word veel te laat"
Michael keek teleurgesteld. Jeffrey en Jasper moesten lachen. Ik keek Mylene vragend aan. Zij hield haar schouders omhoog. Ze kwam naar me toelopen.
"Jeffrey doet echt raar, ik hou erg van hem weetje, maar hij doet zo stoer bij zijn vrienden. En in deze twee uur is er veel veranderd" fluisterde ze zacht zodat niemand het kon horen.
"Sorry meis, rot voor je" ik pakte mijn fiets en wilde weglopen. Ik wist dat ik geen goede vrienden voor Mylene was geweest nu, maar ik kon niet anders.
"Doeii, jongens" ik zwaaide hun gedag. Ze begonnen gelijk weer te praten en keken niet meer naar me om. Voor hoeveel procent mochten ze me nu eigenlijk? 0? 1? 10? 50? Ze konden het ook gelijk recht in mijn gezicht zeggen.
Hop naar het volgende hoofdstuk
Ze zijn wel kort hoor