Hoofdcategorieën
Home » Overige » I Was Looking For You And Found Myself » 4# Bad News
I Was Looking For You And Found Myself
Geschreven door:
Onderdeel van:
Laatst bijgewerkt:
15 juni 2010 - 15:23
Aantal woorden:
233
Aantal reacties:
5
Aantal keer gelezen:
360
4# Bad News
Ik kwam gelukkig snel thuis. Ik had eerst nog een ijsje gehaald bij de snackbar om de hoek. Er was daar altijd zo lekker ijs. Ik haal nooit dezelfde smaken, er gaat niets boven variatie. Ik deed de sleutel in de deur en trok de deur open.
"Maahaamm, Ik ben thuis!" riep ik door het huis heen. Maar kreeg geen reactie. Raar. Ze had allang thuis moeten zijn.
Ik gooide mijn skateboard bij de trap neer en liep naar de keuken. Dan maar wat te drinken uit de kast pakken. Zo dat was veel. Heel de koelkast stond gewoon bijna leeg. Dan maar water. Ik ging met een glas water aan de tafel zitten. Totdat ik een briefje zag liggen.
Jazlynn,
Niet ongerust zijn.
Er is niets ernstigs aan de hand.
Ik ben nu bij je vader in het ziekenhuis.
Hij is aangereden,
Het is niet wat het lijkt.
Dus niet gaan huilen.
Er is niets aan de hand.
Alles komt goed.
We zijn zo weer thuis.
Kus Mama en Papa.
Niets ernstigs? Dit was redelijk ernstig. Mijn vader die aangereden was. Het kon niet slechter. Ik rende naar boven. Ik moest mijn vrienden dit nieuws vertellen. Ik was dood ongerust. Ik sloot mijn computer aan op de oplader en drukte het knopje in waar hij aan moest gaan. Shit, kut computer. Waarom gaat ie nou weer niet aan. Ik moet echt een nieuwe hebben. Dit heb ik weer. A Very Bad Day!
Reacties:
justAgirl zei op 15 juni 2010 - 15:33:
Leuk!
ik wil best wel weer meer!
mag ik weer een melding dan?
Leuk!
ik wil best wel weer meer!
mag ik weer een melding dan?
V0nneke zei op 15 juni 2010 - 15:32:
Mag ik bij het volgende hoofdstuk (weer ) een melding? ^^
Hij is keileuk
Mag ik bij het volgende hoofdstuk (weer ) een melding? ^^
Hij is keileuk
Het zijn wel leuke korte vlotte tekstjes en ik zie dat je de nederlandse taal goed beheerst (wat mij nog niet zo wil lukken op sommige momenten).
Maar alleen een klein kritisch puntje.
Zouden ouders in een briefje zetten:'Dus ga niet huilen'?
klinkt dat niet een beetje lullig en niet alle tranen zijn slecht soms is het juist goed om te huilen.
Tears are not always bad
- Alfons Dawson