Hoofdcategorieën
Home » Overige » I Was Looking For You And Found Myself » 5# MSN
I Was Looking For You And Found Myself
Geschreven door:
Onderdeel van:
Laatst bijgewerkt:
15 juni 2010 - 19:16
Aantal woorden:
398
Aantal reacties:
5
Aantal keer gelezen:
304
5# MSN
Ik meld mij aan op msn. Er waren maar een paar mensen online. Geen Mylene, geen Jeffrey, geen Jasper en ook geen Michael. Ze waren allen zeker nog steeds aan het skaten. Opeens sprong Jeffrey's msn op groen. Hij was online. Ik moest hem het nieuws vertellen. Ik besloot eerst even mijn msn naam te veranderen.
Jazz // Zoietsergsgebeurtnet OMG : Heeiii
Jeffrey 'hartje' Mylene: Heeiii('ll)
Jeffrey 'hartje' Mylene: wat is er gebeurd?
Jazz // Zoietsergsgebeurtnet OMG : mijn vader
Jeffrey 'hartje' Mylene: wat is er met je vader? ;s
Jazz // Zoietsergsgebeurtnet OMG : aangereden ;(
Jeffrey 'hartje' Mylene: oMG zo errg
Jazz // Zoietsergsgebeurtnet OMG : Jupp,, pleaasse kom hier heen met de rest enzo
Jeffrey 'hartje' Mylene: okee, voor jou wel
Jazz // Zoietsergsgebeurtnet OMG : Tnxxx (: Tot zo
Jeffrey 'hartje' Mylene heeft zich afgemeld.
Ik wilde mezelf afmelden van msn om alvast beneden te staan. Maar Michael kwam online. Ik moest opeens huilen, gewoon zomaar opeens. Ja waarschijnlijk om mijn vader. Ik had één nieuw msngesprek stond er rechts onderin beeld. Ik klikte erop. En ja hoor, Michael begon al tegen mij te praten.
The-Michael!!: What'sup?
Jazz // Zoietsergsgebeurtnet OMG : Mijn vaderr....
The-Michael!!: Ik kom naar je toe
The-Michael!! heeft zich afgemeld.
Ik hoorde de deurbel al gaan. Ik klapte mijn computer dicht. Trok de stekker van de oplader uit het stopcontact en rende als een gek naar beneden. Daar stonden, Mylene en Jeffrey voor de deur.
"Waar is Jasper?" vroeg ik verbaasd.
"Hij komt niet" Mylene keek naar de grond toen ze het zei.
"Why??" ik klonk bijna verdrietig. Ik had daarnet gehuild. Maar ik kon alsnog net weer in huilen uit gaan barsten. Ik kon het nog net tegen houden.
"Hij.. wilt niet.. hij zegt dat.. hij er niet tegen kan ofsow" Mylene kan haar tranen niet binnen houden en omhelst me gelijk. Ze weet dat ik Jasper leuk vind. Dat vind iedereen. Maar hij doet opeens zo raar.
Ik liet Jeffrey en Mylene binnen. En al voordat ze op de bank zaten en ik de deur dicht wilde doen stond Michael voor de deur. Ik omhelsde hem. En nu moest ik echt huilen. Ik kon het niet meer tegen houden. Ik wilde hem ook niet meer loslaten. Hij gaf mij een kus op mijn wang en begeleide mij naar de woonkamer, in plaats van dat ik hem daarheen moest sturen. Ik ging snel zitten en droogde mijn tranen af. Ik probeerde er niet aan te denken wat er net gebeurde tussen ons.
Reacties:
xEmma zei op 15 juni 2010 - 19:53:
Ah, wat sneu):
Ik hoop dat er niets ernstigs is met haar vader.
En Jasper moet komen o.o
Snel meer<3
Xx
Ah, wat sneu):
Ik hoop dat er niets ernstigs is met haar vader.
En Jasper moet komen o.o
Snel meer<3
Xx
justAgirl zei op 15 juni 2010 - 19:25:
aaahw, ik vind het echt zielig voor haar!
Maar je moet wel doorschrijven! Het is echt goed!
mag ik weer een melding??
aaahw, ik vind het echt zielig voor haar!
Maar je moet wel doorschrijven! Het is echt goed!
mag ik weer een melding??
mooi en zielig verhaal
ik wil meer
wil je me een melding sturen