Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » I Was Looking For You And Found Myself » 6# Why Me?

I Was Looking For You And Found Myself

16 juni 2010 - 13:47

344

5

313



6# Why Me?

Een paar uur later

Er werd geklopt op de deur. Ik wilde in eerste instantie niet opendoen. Ik had geen zin. Ik veegde mijn tranen weg.
“Jongens, ik ga ff de deur open doen”¯ Ik liep rustig naar de deur. En deed hem open. Shit, Jasper stond voor de deur. Met zijn nieuwe kleren aan.
“Wat kom jij hier doen?”¯ vraag ik niet geïnteresseerd. Hij kijkt mij verbaasd aan.
“Weet je dat dan niet meer? We zouden naar de film gaan vanavond”¯ Hij klonk alsof hij al zoiets had verwacht. Maar ik wist het zeker. Hij kan niet naar me toe komen voor me pa, omdat hij overgereden is. Maar wel voor die stomme rot film.
“Rot op!”¯ riep ik bijna huilend. “Niet voor me vader komen maar wel voor die film, ga eigen vrienden zoeken”¯
Ik gooide de deur met een klap dicht. Stomme egoïst dat hij was. Er werd nog een keer aangebeld. Maar ik deed niet meer open. Mylene kwam al weer naar me toe gelopen.
“Waarom doe je niet meer open? Het is Jasper”¯ Ik schudde neplachend mijn hoofd en liep naar de woonkamer. Ze wist het blijkbaar niet. Had ze mij niet horen schreeuwen. Michael en Jeffrey keken mij verbaasd na.
“Waarom komt Jasper niet binnen?”¯ klonk Michael. Ik keek geërgerd naar hem.
“Kunnen jullie alsjeblieft kappen. Jullie bemoeien je overal mee. En jullie snappen er helemaal niets van. Als jullie het zo graag willen weten waarom die rot joch niet binnen komt. Ga het hem zelf vragen”¯ Ik rende naar mijn kamer. Ik was boos. Boos op iedereen, op heel de wereld.

Volgens mij waren ze het huis al uitgegaan. Ik hoopte het wel. Want het was mijn huis, niet dat van hun. Ik had nog geen sms ontvangen, normaal hadden ze er wel al een gestuurd. Ik pakte een boek omdat ik even afleiding nodig had. Ik moest een keer ergens anders aan denken. Maar ik kon het niet. Het enige waar ik aan kon denken, waren mijn ouders. En mijn vader die in het ziekenhuis lag.


Reacties:


4passions
4passions zei op 17 juni 2010 - 11:46:
ik vind het kort en snel opelkaar geschreven...dat maakte dat het wel vlot leest, maar is voor mij toch aanpassen

Het verhaal zelf is tot dusver best zielig, benieuwd waar je heen gaat..

x


V0nneke
V0nneke zei op 16 juni 2010 - 17:07:
Ik weet dat het stom vind, maar ergens vind ik Jasper nu ook zielig
Verderverderverder!


justAgirl
justAgirl zei op 16 juni 2010 - 15:10:
aaww, ik vind het zielig voor haar ):
Ze moet die Jasper maar dumpen, over ongevoelig gesproken ^^
I like it! <33
snel verder


xEmma
xEmma zei op 16 juni 2010 - 14:54:
Arm kind):
Ik wil meer weten over haar vader. Like, over hoe ernstig het is en alles.
En daarvoor moet jij snel doorgaan (:
Xx


Moonzzz
Moonzzz zei op 16 juni 2010 - 13:56:
aaw ik vind het heel erg

maar je moet wel snel verder gaan

ik wil dat allees goed komt met haar vader