Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Morgenrood, Gisterblauw » A New Place
Morgenrood, Gisterblauw
A New Place
'Dit zijn Jasper, Alice, Rosalie, Edward en Emmett,'stelde Carlisle de jongens voor. Ik glimlachtte.
'Ik ben Esmé,'zei ik toen. De man achter de balie van het gemeentehuis knikte stom.
'Eh..'deed hij en begon wat in de papieren te rommelen. 'Ik denk. Ehm.. Wilt u dit even invullen?' Hij schoof Carlisle een blaadje toe, die hij snel invulde.
'Heeft u verder nog vragen?' De arme man had kennelijk een shock.
'Ja, is hier ergens een ziekenhuis in de buurt?' Ik kon mijn irritatie niet onderdrukken. Moest 'ie wéér in een ziekenhuis gaan werken!
'Ehm, ja meneer. Dat is het Forks-Ziekenhuis.'Orginaliteit was hier ver te zoeken... 'Hier is het adres.' Carlisle gaf me het kaartje, aangezien ik de Tomtom in mijn bezit had.
Toen ik er eindelijk was (Drie keer verkeerd gereden. het huis was midden in het bos, en daar had dat stomme ding geen bereik.), opende ik de deur direct, en keek om me heen. Het huis was mooi licht. Ik zoefde naar buiten, haalde een lading tassen/dozen uit de auto. Ik zette ze neer in de garage, de jongens moesten maar uitzoeken wat van hen was. En Alice en Rose ook, natuurlijk.
die avond
'Godsamme, Emmett! Geef terug! Dat is míjn koffer! Niet de jouwe! Hé! Nee! Doe verdomme die deur open! Emmett Cullen, ik trap hem in, als je niet oppast!!' Zo te horen was Alice nogal boos.
'Pas als jij jouw kamer aan mij geeft!'riep Emmett terug.
'Nee! In mijn kamer zit ee ninloopkast!'
'En genoeg ruimte voor mijn baseballs en voetballen!'riep Emmett.
Ik rolde met mijn ogen, en liep de trap op.
Alice stond boos voor de gesloten deur van Emmett.
'Jongens, alsjeblieft. Emmett, kom hier.' Hij kwam schoorvoetend de deur uit. 'Alice, Emmett, die kamer is van Alice,' Ik wees naar de ene waar ze de inloopkast had, 'En díe is van Emmett.' Ik wees naar zijn kamer waar hij net was. 'En geen gezeur, anders krijgen jullie allebei ee nbezemkast, gesnapt?'
Reacties:
nu verder
stom kind
want je wil
okal niet bij
suusanne typen
dus moet je
hier typen
leukl he
enter midden
in ene zin
LOL
Dit is het begin van een goed verhaal I can see it!
snel verder!
snel verder i love it