Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Secrets untold » hoofdstuk 1

Secrets untold

17 juni 2010 - 21:32

349

0

190



hoofdstuk 1

6 maanden eerder

Hij zat in de klas. Net een proefwerk wiskunde achter de rug. Hij hoopte dat hij het niet verknald had.
´Jo, aarde aan Tom.´ Hij keek op, het was Patrick, zijn beste vriend samen met Nadine en Anne. 'Wat? Ow hey man’ ‘Eindelijk, ik loop je al een eeuw te roepen!’ Achter zich hoorde hij gegiechel, hij herkende de lachjes. ‘Hey meiden, wat is er nu weer zo grappig?’ Hij draaide zich om en keek Anne en Nadine aan ‘Nou?’ Ze keken hem lacherig aan ‘Niks.’ zei Nadine. ‘Anne heeft alleen weer last van haar lachbui en je kent mij hé, dan ga ik mee doen.’ Meiden, dacht Tom, altijd maar lachen. Hij schudde zijn hoofd en keek weer naar Patrick. ’Pat, snap jij de meiden?’ Tom lachte schuin naar hem hij wist hoe Patrick zou reageren, alsof hij alles van meiden wist! ‘Ja , man , dat weet je toch? Ik ben de meiden koning!’ ‘Ja vast.’ zei Tom sarcastisch. ‘Ja echt! Maar even over vanmiddag , ga je mee de stad in? Chicks scoren?’ Daar ging hij weer hoor, over zijn chicks in de stad. ‘Pat, ik kan niet ik moet voor morgen een verslag maken en nog dat s.o. van biologie inhalen.’ Dat was gelogen, hij had helemaal geen verslag of s.o morgen maar hij had gewoon geen zin om mee te gaan. ‘Kom op Tom , voor deze ene keer ga je toch wel mee he?’ Patrick keek hem zo smekend aan dat hij bijna mee zou gaan, maar hij wou echt niet mee om te kijken hoe zijn vriend allemaal meisjes aan de haak sloeg en hij… niemand. Tom wist niet wat het was maar hij had nog nooit echt een klik gehad met meisjes. Elk jaar zei hij tegen zichzelf: volgend jaar komt het, je eerste vriendinnetje of zoals Patrick zijn vriendinnen noemt: scharrels. Maar nee hoor, elk jaar weer niemand. Tom schrok uit zijn gedachten door de bel. ‘Heey Patrick ik zie je morgen hè! Later!’ En hij pakte zijn tas, liep het klaslokaal uit, pakte zijn spullen uit zijn kluis en fietste naar huis.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.