Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » jij&nick stokes » hoofdstuk *5*

jij&nick stokes

17 juni 2010 - 21:54

364

0

244



hoofdstuk *5*

* die avond*

pov Nick

je bent onder weg naar Susan. je was heel zenuwachtig en je weet niet waarom
zal het leuk vinden? "waarom ben ik zo zenuwachtig. ze is gewoon een college en ze heeft al een vriendje helaas" zeg je tegen je zelf. doe niet zo stom. "dit moet het zijn" zeg je. je parkeert de uit en stap uit. je loopt heel voorzichtig naar de deur en belt aan. dan doet een man open. "wat moet je "zegt hij. " hoi ik ben Nick. ik kom voor Susan." zeg je wat kijkt hij boos en wat een griezel " SUSAN!!"schreeuw de man. "ik kom al"hoor de Susan zeggen. "hooi Nick. dit is John mijn vriend. John dit is Nick mijn collega we gaan wat drinken" zegt Susan.
ze pakt haar jas en loopt naar buiten en doet de deur dicht zonder gedacht te zeggen. ze ziet er boos uit. we lopen naar de auto.
je start de auto en rijdt. " is er iets"vraag je. "nee hoor"zegt Susan en geeft een nep glimlach. je parkeert de auto en jullie stappen uit. jullie lopen richting een cafeetje. "ziet er wel leuk uit"zegt Susan als jullie binnen staan. (heel klein en en knus en mooi en ‘s avonds er branden kaarsen). jullie gaan bij een tafeltje bij het raam zitten. "wat voor drinken wil je?"vraag je "doe maar iets"zegt Susan. je loopt naar de bar en bestelt 2 biertje. je overhandigt het geld en loopt terug. "alsjeblieft"zeg je. "drankje"zegt Susan.


pov Susan

het is best wel romantisch hier
" heb jij een vriendin?" vraag je.
"nee nog niet"zegt Nick. je kijk in zijn ogen. wat een mooie ogen heeft hij.
je glimlacht naar hem en hij glimlacht terug.
er klinkt een romantisch liedje op de achtergrond.
"zullen we dansen? "vraagt Nick
"ja leuk "zeg je met een glimlach.
je pakt zijn hand en staat op. hij is zo leuk, maar ik heb nog steeds met John. wat zal hij van me vinden? je legt je hoofd op zijn schouders. jullie blijven zo dansen. plotseling gaat je telefoon. je laat Nick los en ziet dat het John is. je glimlacht verdwijnt meteen. " moet je niet opnemen?"vraagt Nick. je drukt John weg . "nee"zeg je en jullie gaan weer aan jullie tafeltje zitten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.