Hoofdcategorieën
Home » Overige » jij&nick stokes » Hoofdstuk 7
jij&nick stokes
Hoofdstuk 7
pov Susan.
"ik...ik.." je huilde en huilde.
" rustig maar"verluisterde Nick.
iedereen keek naar jullie en het kon je niks schelen. je voelde je veilig bij nick.
jij en Nick gingen naar de kantine.
je ging op een stoel zitten en je bleef huilen.
ineens keek Nick heel ernstig. je keek naar Nick maar je bleef huilen. waarom kijkt hij zo? " wat..is..er?" vroeg je stotterend.
hij haalde een pluk haar voor je gezicht vandaan en legde zijn hand daar.je was gestopt met huilen. "au"zei je. je liep naar de meisjes wc en zag dat er een blauw plek zat. je schrok er zelf van. ik kan niet zo terug naar Nick. wat moet ik nou doen?
pov. Nick
wat zou er met Susan gebeurt zijn?
na 5 minuten ging je maar zoeken.
op de gang kwam je Sara tegen.
" Sara. heb je Susan gezien?" vraag je.
"nee sorry"zegt Sara.
later op de gang kom je grissom tegen.
"grissom. heb je Susan gezien?"vraag ik.
"volgens mij liep ze naar buiten."zegt grissom.
"dan je"zeg je.
je loopt naar buiten en zit Susan in de auto zitten. je rent er heen en klopt op het raam.
ze schrikt en zit haar huilen. ze opent de deur en je gaat naast haar zitten."gaat het?" vraag je. "nee"zegt Susan. " wil je er over praten? "vraag je. ze knikt "ja, gisteren toen ik thuis kwam heb ik het uit gemaakt met John en hij werd kwaad. heel kwaad."zegt ze. ze begint weer te huilen. "rustig maar "zeg je.
pov Susan
hij is zo aardig. je stopt met huilen."hij is het niet waard om om te huilen"zeg je. "heeft hij je geslagen"vraagt Nick. "ja"zeg je en je begint weer te huilen. huil nou niet. Nick omhelst je. "het komt wel weer goed"zegt Nick. er komt een glimlach op je gezicht. hij laat je los ,maar blijft dichtbij. " zou je anders vanavond bij mij willen blijven? dan hoef je niet naar John."zegt hij .hoorde ik dat nou goed. vraagt hij me nou om bij hem te blijven?"maar ik heb geen spullen bij me"zeg je. "dan halen we dat straks op. Hoe laat is John thuis?"zegt/vraagt hij. "om 6 uur"zeg je.
"dat komt mooi uit als we 5 uur weg gaan zijn we half 6 bij jou."zegt hij. je knikt en glimlacht naar hem. zonder je er over na denkt kust je hem op zijn mond.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.