Hoofdcategorieën
Home » Overige » jij&nick stokes » hoofdstuk 9
jij&nick stokes
hoofdstuk 9
je loopt achter Nick aan naar binnen.
iedereen gaat naar de kantine dus ga je er ook maar heen."Nick"zeg je."ja"zeg Nick."wie is natalie?"vraag je. Nick vertelt je een heel verhaal over natalie en Sara en gil. " en nu is natalie ontsnapt"zegt Nick. "dat is heel ernstig"zeg je. "inderdaad, maar maak je er niet druk over"zegt gil achter je. " is goed"zeg je. "komen jullie 2 even met mij mee'? vraagt gil. jullie doen wat hij zegt en lopen mee naar zijn kantoor. gil doet de deur achter zich dicht. dit verspelt niet echt iets goeds."waar wil je ons over spreken"zeg je of je van niks weet. " wat denken jullie zelf"zegt gil. " we zouden houden wel ons werk en privé gescheiden"zeg Nick. " dat zal vast wel maar als iemand anders er achter komt"zegt gil. "dat zal niet gebeuren"zeg je. "ik zeg ook als."zegt gil."hoe is het met Sara"vraag je. "wel goed hoor"zegt gil. dan wordt er op de deur geklopt. "binnen"zegt gil. Greg komt naar binnen. "we hebben een zaak"zegt Greg blij. jullie lopen naar de kantine waar jullie instructies krijgen. jij en Nick gaan naar de crime scene .je pakt je spullen en loopt terug naar Nick die ook zijn spullen heeft gepakt.
jullie lopen naar de auto en jullie stoppen jullie koffertjes in de achterbak. Nick wilt bij de bestuurders kant instappen. "wie zegt dat jij rijd"zeg je. "ik"zegt Nick plagerig."dan heb je het mis"zeg je en je lacht even. je duwt Nick aan de kant en stapt in. "want ik rij"zeg je. Nick loopt naar de andere kant en stapt in. "oké als jij dat wilt"zegt Nick. "waar is het eigenlijk"zeg je. "Nick pakt de navigatiesysteem en tikt het in. jullie doen jullie riem om.(veiligheid voor alles) jullie rijden naar de crime scene.
" zo dat appartement is die van jou of John?"vraagt Nick. " die is van John"zeg je. "waar slaap jij dan?"vraagt hij. "ik zoek wel een hotel"zeg je. "je kan ook bij mij komen"zegt Nick. " is goed"zeg je."heb j een broer of zus?"vraagt hij. "nee. is dit een vragen uurtje of zo?"vraag je. "nee, ik wil gewoon meer over jou weten."zeg Nick. "kan dat vanavond niet"zeg je". "is goed"zegt Nick. je kijkt snel even naar Nick en kijkt weer naar de weg, maar je keek net lang genoeg om te zien dat hij glimlacht. je gaat er zelf ook van glimlachen. "je moet wel op de weg letten"zegt Nick. "doe ik ook"zeg je.
na een half uur zijn jullie aan gekomen bij de crime scene. jullie pakken jullie spullen en gaan naar binnen.
[vorig hoofdstuk] [volgend hoofdst
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.