Hoofdcategorieën
Home » Overige » jij&nick stokes » hoofdstuk 11
jij&nick stokes
hoofdstuk 11
pov nick
jullie zijn op weg naar het lab. "Susan niet zo snel"zeg je. "wat maakt het uit"zegt ze. "straks krijgen we de nog politie achter ons aan"zeg je. Susan zucht en rijd wat langzamer. ze rijd nog wel hard maar niet te hard. je ziet dat ze met haar hooft ergens anders zit. "let je wel op de weg?" vraag je. "doe ik"zegt ze botter dan ze zelf bedoelde. ik hoop dat het goed komt met Sara denk je. je kijkt naar Susan. arme gil. als jullie er zijn lopen jullie snel naar binnen. als jullie gil zien loopt Susan er meteen heen. "hey Gil zeg maar wat we moeten doen"zegt ze. "ik weet niet goed wat we kunnen doen"zegt gil. wanhopig "alles wat mogelijk is"zeg je."er is nog niks mogelijk"zegt gil."we moeten toch iets kunnen doen"zegt Susan. "op dit moment niet. jullie kunnen beter naar de crime scene gaan"zegt gil. je hoort Susan zuchten. "oké"zeg je en je trekt Susan mee naar de auto. jullie stappen in en rijden terug. als jullie er zijn pakken jullie je spullen. "jij neemt dus de keuken en de woonkamer"zeg je. "is goed dan doe jij de badkamer en de slaapkamer"zegt ze. je gaat naar de badkamer. je ziet helemaal niks geen bloed geen druppen water. alles ziet er netjes uit. je kijkt of er nog iets is maar je vind niks helemaal niks. dan loop je maar naar de slaapkamer. het is een grote rommel. "hier ben ik nog wel even mee bezig"zeg je. je neemt wat bloed af. je vind een paar vingerafdrukken. "wel raar alles is een rotzooi,maar het bed is netjes" zeg je. "ach zo zijn sommige mensen"zegt Susan. je draait je om. "is het gelukt "vraag je. "jep veel bloed een paar vinger afdrukken enz."zegt ze."hier ook,maar toch vind ik het bed zo raar"zeg je. Susan loopt naar je toe en kust je. "ik ga weer verder"zegt ze. ze wilt weg lopen,maar je pakt haar vast. je zoent haar. "we zijn op een crime scene"zegt ze tussen het zoenen door. "nou en"zeg je. je zoent haar weer. dan gaat je mobiel. je stopt met zoenen en zucht. je pakt je mobiel "met Nick"zeg je. "waar zitten jullie"zegt Greg. "we zijn boven bezig"zeg je. jullie gaan weer verder aan het werk. "ik zal wel de woonkamer doen"zegt Susan. "oké"zeg en je zucht weer. Je hoort Susan zacht lachen. je gaat verder en dan komt Greg binnen. "wat een rotzooi"zegt hij. "behalve het bed"zeg je."vreemd"zegt Greg. " dat vind ik ook"zeg je. jullie lopen naar het bed. voorzichtig haal je het dekbed een stukje weg. je schijnt met UV-licht. Er is niks geen eens spatje bloed " dit is heel raar"zeg je. Greg kijkt onder het bed. " hier is ook niks"zeg hij.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.