Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » jij&nick stokes » hoofdstuk *12*

jij&nick stokes

17 juni 2010 - 21:59

335

0

227



hoofdstuk *12*

Susan pov.

We waren klaar met de crime scene en waren nu in het lab de weinige bewijzen aan het onderzoeken.
´we hebben nog steeds geen match´zei ik teleurgesteld tegen Nick.
´ik weet wel iets om je op te vrolijken´zei hij blij en mysterieus.
´oh , echt? Ben benieuwd’ zei ik en ik ging uitdagen achterover leunen op mijn stoel en deed mijn armen over elkaar.
‘ja, kom dan’ en hij trok me mee.
Nick trok me een kamertje binnen , zo te ruiken een oude , al jaren niet meer gebruikte kast of kamer.
Nick deed het licht aan en ik zag dat het inderdaad een kamer was , maar niet oud alleen heel erg stoffig.
Hij streelde mijn haar even en gaf me kus op mijn lippen.
Ik sloeg mijn armen om zijn nek heen en kuste hem even snel op zijn lippen.
‘wat ben jij van plan , meneer Stokes?
‘iets’ zei hij en hij grijnsde even. Ik trok een van mijn wenkbrauwen op en nick duwde me tegen de muur.
Nick zoende me en ging met zijn tong zacht over mijn lippen.
Ik beet zachtjes op zijn onder lip en liet zijn tong toe.
Er werd op de deur geklopt.
‘nee’ riep Nick en hij kuste me even op mijn voorhoofd.
‘Nick?’zei ik ‘misschien , he, heel misschien is het belangrijk’
Ik duwde Nick zacht van mij af en liep naar de deur.
Ik rammelde even aan de deur.
‘sorry ‘zei ik tegen degene aan de andere kant van de deur ‘maar meneer Nick stokes heeft de deur dicht gedaan’
‘Nick toch! Zei de iemand aan de ander kant van de deur. Ik hoorde dat het Greg was.’doe de deur open , we hebben meer bewijs in de zaak’
‘maar ik wil nu niet werken’ zei Nick met een pruillip
Ik deed mijn hand uit en keek naar Nick ‘de sleutel’ zei ik.
Hij gaf me de sleutel met een zucht ik deed de deur open en vroeg aan Greg wat de nieuwe bewijzen waren en verontschuldigde me voor Nick zijn gedrag.
En Nick.. nou.. Nick stond met zijn armen over elkaar en een chagrijnig en teleurgesteld gezicht tegen de muur geleund


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.