Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » jij&nick stokes » hoofdstuk 13

jij&nick stokes

17 juni 2010 - 21:59

294

0

281



hoofdstuk 13

pov Nick.

waarom nou nu "kom je?"vraagt Susan. "ja ja ik kom"zeg je. je zucht en loopt achter ze aan. "wat hebben we?"vraagt Susan. "we hebben een dode"zeg je. Susan glimlacht. "leuk"zegt ze. "leuk? iemand die dood is?"vraagt Greg. "ja"zegt ze. jij en Greg kijken haar raar aan. "watt nou. ik vind het wel stoer om een dood persoon te zien."zegt ze. "jij bent gek"zegt Greg. "gaan we nog?"vraag je. Greg en Susan knikken. jullie gaan grissom die het adres heeft. "mogen we het adres"zegt Susan vrolijk. "jij bent vrolijk"zegt grissom. "ze vind het leuk om een dood persoon te gaan zien"zeg je. Grissom kijkt raar en haalt zijn schouder op. je krijgt het adres van grissom. "kom we gaan"zegt Susan. jullie lopen met zijn drie naar de auto en gaan naar de crime scene. als we er aan komen is de lijkschouwer David er al. "zo waar is het lichaam"zegt Susan. "deze kant op"zegt David jullie lopen achter hem aan naar de keuken. "het is een vrouw rond de 30."zegt Greg. "zo te zien ergens mee neer gestoken"zeg je. Susan gaat op haar hurken zitten. "zie je wat?"vraag je. "wat is dat?"vraagt ze als ze er ergens heen wijst. "ik zie niks "zeg je David kijkt er naar en pakt een pincet. hij pakt wat op. "goed gezien"zegt hij. "dank je"zegt Susan. "wat is het?"vraagt Greg. "geen idee het lijkt op een soort van chip"zegt David. Susan trekt een paar handschoenen aan en haalt het haar bij de nek vandaan. "is dat een tatoo in haar nek"vraag je. "ja een barcode"zegt Susan. "zoals bij een product?"vraagt Greg. Susan pakt haar fototoestel en maakt er een foto van. "waarom zou ze zo’n tatoo hebben?"vraag je. "ik heb geen idee,maar daar komen we wel achter"zegt Susan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.