Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » jij&nick stokes » hoofdstuk *15*

jij&nick stokes

17 juni 2010 - 22:01

569

0

216



hoofdstuk *15*

pov Nick

je schrikt je dood. je verstijfd helemaal. ineens staat er een meisje rond de 20 naast jullie en schopt het pistool uit de handen van de man. "wat doe je nou!!"zegt de man. "jou op je donder geven"zegt ze. de man loopt op haar af en staat op de punt om haar te slaan, maar het meisje is te snel voor hem. ze ontwijkt de vuist van de man als of het niks is. ze schopt hem bij de hoogte van zijn ribben. de man kan net nog blijven staan. de man probeert haar een trap te geven maar het meisje pakt zijn been en draait het een beetje. de man valt. ze pakt hem op bij ze shirt en zet hem op de stoel. "jij gaat me eens vertellen wat je weet over Max" zegt ze. "wie"vraagt de man . "als ik jou was zou ik maar niet tegen me liegen"zegt ze dreigend. Ik zie de man slikken. ze pakt de foto van mij af en houdt hem voor de neus van de man. "ik vraag het nog een keer , wat weet je over Max"zegt ze. "ze was hier een paar dagen geleden. zou wou dat ik haar tatoo verwijderde"zegt hij. "en toen"zeg je. "er kwam een man binnen. ze leken elkaar te kennen."zegt hij. "wie was die man"zegt ze. "weet ik niet. ik heb hem nog nooit gezien"zegt de man. "hoe zag hij eruit" vraagt ze. "eeh rond de jaar of 50. blond haar. hij had een boos gezicht"zegt hij. "en toen?"vraagt ze. "ze gaf hem een klap en ze begonnen te vechten. "zegt hij. "hoe zit het met haar tatoo?"vraag je. "ik zag het toen ze aan het vechten zijn het was een hele vreemde. het meisje had hem flink te pakken. daarna is ze gevlucht"zegt hij. " en de man?"vraagt ze. "die is ook weg gegaan" zegt de man. dan wilt het meisje weglopen. "wacht"zeg je. ze draait zich om en toen zag je het.ze zag je kijken en rende weg. je rende achter haar aan,maar ze was te snel. zo snel had je nog nooit iemand zien rennen. na 2 straten was je haar al kwijt geraakt. dan komt Susan hijgend aan. "wat was er met haar?"vraagt Susan. "ze had ook zo'n tatoo als ons slachtoffer"zegt je. "dat betekend dat ze elkaar kennen"zegt Susan. "ja. ze zei max. bedoelde ze ons slachtoffer?"vraag je. "ik denk het wel , nu hebben we tenminste een voornaam dat kan helpen en nu kunnen we kijken bij de lijst van vermiste personen. "zegt Susan. "een vrouw genaamd Max?"vraag je. "misschien een afkorting"."zegt Susan . jullie lopen terug naar de auto. Als jullie er aan komen zien jullie een man bij jullie auto staan. “hallo dat is onze auto”zegt Susan. “hebben jullie dit meisje gezien?”vraagt de man en laat een foto zien. Je pakt de foto en ziet dat het mysterieuze meisje is. Je schut je hooft en geeft hem aan Susan. “nee niet gezien”lieg je. “wat is er met dat meisje?”vraag je. “ gewoon iemand die ontsnapt is”zegt de man. “ontsnapt uit wat?”vraagt Susan. “geloof me. me als je haar ziet dan moet je oppassen Ze is gevaarlijk.”zegt hij en loopt weg. “het wordt steeds vreemder”zegt Susan. “inderdaad . laten we maar gaan”zeg je. “weet je die man verdoet aan de eisen die de tatoo-man zei.”zegt Susan. “je heb gelijk”zeg je. Jullie stappen in en rijden naar het huis van de slachtoffer max.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.