Hoofdcategorieën
Home » Overige » jij&nick stokes » hoofdstuk *16*
jij&nick stokes
hoofdstuk *16*
Susan pov.
We doorzochten het huis van ons slachtoffer nog een keer , op zoek voor aanwijzingen naar de 2 onbekende , vreemde personen. We vonden alleen maar een foto van ons slachtoffer samen met het meisje en de jongen , verder vonden we niets , helemaal niets.
`we hebben bijna niets.´ zei ik teleurgesteld tegen Nick. ´ja ik weet het , misschien vinden we wat op de foto ofzo , kom dan gaan we terug naar het lab. ´wacht even´ en ik liep naar een beeldje , het was een vreemd beeldje van een soort vrouw , maar het leek bijna niet op een mens het had grote tanden , de kleuren waren vreemd , fel bloed rood en zilver. Ik bekeek het beeldje en zag iets , een papiertje in de rug van het vreemde wezen. ´Nick kom eens, volgens mij heb ik wat´ hij liep naar me toe en ik liet hem het beeldje en het papiertje in de rug zien. Ik deed mijn handschoenen aan en pakte mijn pincet , en haalde het papiertje er voorzichtig uit. `wat staat er op?’ vroeg Nick nieuwsgierig. ‘er staat wat maar ik kan het niet lezen en het is in een vreemde taal.. misschien kan onze computer het ontrafelen , kom’ en we gingen in onze CSI SUV terug naar het lab , we zeiden niets tegen elkaar beide verzonken in gedachten.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.