Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 26: Who is your true love?
What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }
Part 26: Who is your true love?
Vorige keer : Tom tong zoende Mandy op de ziekenhuis kamer van Bill
Tom kwam binnen om je af te lossen. Je gaf hem een knuffel en een kus die bedoel was voor op zijn wang, maar die belande op zijn mond. Je schaamde je wel maar Tom bekeek je eens en nam je gezicht tussen zijn handen en gaf je een tedere zien die al snel in een tongzoen veranderde. Je genoot er eigenlijk wel van. Tom liet je lippen los en jullie keken naar elkaar. Tom wou je weer zoenen, maar je probeerde uit Tom zijn grip te komen. Dat lukte en je liep de kamer uit. Je ging op een bankje in het ziekenhuis liggen. Je had zo’n spijt van wat je gedaan had zowel tegenover Bill als Sandra. Je trok je knieën op en dacht nog even na tot dat je een iemand op je schouder voelt kloppen. Je kijkt op en ziet dat het Tom is. Jij: Tom, waarom kuste je me? Tom: Ik ben verliefd op u Mandy! Jij: Tom dat kan niet! je bent met Sandra! Tom: Ik weet het, maar we hadden seks en ik riep u naam Jij: OMFG Tom, Hoe moet Sandra zich niet gevoeld hebben? Tom: Ze was nogal kwaad en had me naar huis gestuurd om eens te denken op wie ik echt verliefd ben. Jij: Denk dan nog maar eens goed na! Tom: Mandy, Ik heb goed nagedacht!! Ik heb gevoelens voor u! Jij: Tom, laat het! Ik ben weg! Tom: Nee Mandy! Please wacht. Jij: Nee Tom laat me even! Je staat op en wilt weggaan, maar Tom pakt je pols vast en duwt je tegen de muur en begint je te zoenen. Je zoent mee, maar waarom je dat deed wist je niet. Je besefte dat je met Tom stond te zoenen en duwde hem weg en liep snel weg! Je zag Tom nog verslagen staan. Je hoofd zat vol met gedachten over wat je allemaal gedaan had. Je voelde je zo schuldig. Je was blij dat je mama en papa al een hele tijd terugwaren. Je kwam thuis en liep snel naar de badkamer. Je deed je make-up af en ging onder de douche. Daarna besloot je om te gaan slapen. Het was wel nog overdag, maar je was de hele nacht wakker gebleven omdat Bill vaak wakker werd van de pijn en dan moest jij bellen. Je viel na een tijdje te denken aan Tom & Bill in slaap. Jij en Tom wisselden zo nog een tijd af. Na 2 weken mocht Bill naar huis. Jij en Tom hadden af en toe nog wel eens gezoend als jullie alleen waren of Bill sliep. Bill was meer en meer wakker. Jullie verbergend jullie gevoelens voor elkaar. Tussen Tom & Sandra was alles weer goed. Hij had gezegd dat hij voor haar koos. Alleen was hij er nog niet zo zeker van en liet hij het niet merken. Jullie hoopte dat het maar een bevlieging was. Je hield zielsveel van Bill en hij ook van jou, maar iets aan Tom trok je aan tot hem. Je kon Bill gewoon niet kwetsen en nu zeker niet. Hij had je juist zo hard nodig.
* De dag van Bill zijn vertrek*
Bill: Eindelijk naar huis! Jij: Zo happy! Was het soms zo slecht hier? Bill: Nee, dat ook weer niet, maar het is toch fijner thuis en zeker nu mijn schatje bij mij is *kus* Jij: Ja, natuurlijk! Slijmbal Moet je iets hebben van mij ofzo? Bill: Niet perse Jij: OMG ik weet al waar je aandenkt maar de dokter heeft gezegd dat je moet rusten dus! Bill: Oh, spijtig. Had je gewild dan? Jij: Misschien * grijns* Bill: Spanky ^^ Jij: Bill is back Bill: Je hebt dat maar al te graag. Geef maar toe? Jij: Dat is wel waar! *kus* Misschien kunnen we wel eens een uitzondering maken hé?! Wat de dokter niet weet, niet deert Saki en nog een paar bodyguard waren er om jullie door de pers te krijgen. Niemand mocht tegen Bill aan botsten omdat het nog veel pijn deed als ze tegen zijn ribben duwden. Bill had een zonnebril en pet aangedaan en jij liep gewoon rond. Jullie liepen hand in hand naar buiten. De pers vloog direct op jullie af en de bodyguards hielden hun tegen. Jij werd per ongeluk door een bodyguard geduwd die een beetje naar achter geduwd werd door de pers. Je viel tegen Bill aan. Bill: AH! Mandy!! Dat deed fucking veel pijn! :’( Jij: Sorry Bill was niet de bedoeling. Jullie kwamen aan de auto. Je hielp Bill voorzichtig de auto in en jij stapte ook in. Je zag dat Bill een pijnlijk gezicht trok van recht te zitten in de auto. Jij: Wilt je anders liggen? Bill: Hoe? Jij: Kom met u hoofd op mijn schoot liggen. Bill: Ok en hij draait zich voorzichtig en gaat op zijn rug liggen en met zijn hoofd op je schoot. Je veegt door zijn haren. Jij: Bill? Bill: Ja? Jij: Ben je kwaad van daar aan het ziekenhuis? Bill: Nee, natuurlijk niet schatje! Hij wil je een kus geven, maar hij raakt niet goed recht. Jij: laat maar, geef ze me straks maar allemaal! Bill: Ok! Dat is ook minder pijnlijk voor mij Bill valt onderweg half in slaap. Jullie waren aangekomen bij jou thuis. Bill mocht bij jou thuis blijven omdat hij hulp nodig had met sommige dingen en als hij dan alleen in een hotel zit kon dat wel eens moeilijk worden. Je wekte Bill, Bill kwam niet recht en had héél véél pijn. Hij had tranen in zijn ogen staan . Saki en jij hielpen hem recht. Bill wandelde rustig naar binnen. Je had zijn hand vast. Je belde aan en je mama deed open. Mam: Oh kom binnen en ze nam Bill over van je. Je sloot de deur weer. Ondertussen had je mam Bill geholpen om in de zetel te gaan zitten. Je ging langs heb zitten. Bill: Mag ik weer op je schoot gaan liggen heb nogal veel pijn. Je zag aan zijn gezicht dat hij echt veel pijn had. Jij: Ja is goed kom maar! Hij kwam op je schoot liggen en de ging door zijn haren met je handen. Je had zo een medelijden met hem. Jij: Ik denk dat we toch nog even moeten wachten met onze plannen hé Bill: Denk het ook *pijnlijke lach* Jij: Heb je zoveel pijn? Bill: Ja * bijna huilend* Jij: wacht even. Je legde Bill voorzichtig een beetje rechter en kroop onder hem uit. Je ging naar de keuken en pakte een glas water. Je zocht Bill zijn pijnstillers. Mam: Wat zoek je meisje? Jij: Bill zijn pijnstillers. Mams: Ik denk dat die nog in zijn tas zitten. Jij: Ok zal ik vragen aan Bill. Je liep weer de woonkamer binnen. Jij; Bill, waar liggen u pijnstillers? Bill: In mijn toiletzak. Jij: Ok! Je pakt de pijnstillers eruit en gaat weer naar de keuken. Je pakt er een pilletje uit en pakte het glas vast en ging naar binnen. Je zette Bill recht en liet hem de pijnstiller nemen. Van deze pijnstillers werd hij moe dat wist je van in het ziekenhuis. Jij: Zou je niet naar boven gaan? Je word altijd zo moe van die pillen. Bill: Is wel waar, help je me wel even? Jij: Ja is goed. Je helpt Bill recht . Bill : Moeten we samen in de klein bedje van u slapen? Jij: Nee gek!! Met je ribben. Mijn pa is weg voor 2 maanden en nu gaat ma in de logeer kamer slapen en mogen wij in het tweepersoonsbed. Bill: Oh geil ^^ Je helpt Bill de trap op. Het was ook al laat. Bill probeerde zijn broek uit de doen, maar kon zich niet bukken en kon zijn shirt ook niet uitdoen. Jij: Zal ik helpen? Bill: Uhm … Ja als je wilt Jij: Je moet je niet te schamen hoor. Als je dat niet kan dan kun je dat niet. En je doet eerst zijn shirt uit en daarna zijn broek. Je helpt Bill het bed in en legt het laken op hem. Jij: Slaapwel schat!! Bill:Merci en geeft je een lange TZ. Jij: dat was lang geleden! Bill: wacht maar dan krijg je er nog meer! Jij: Als er iets is roep hé! Bill: Ja, mama Jij: Ik zal u nog een helpen Je glimlacht nog eens en gaat dan naar beneden. Je ging in de zetel zitten en keek wat TV. Mam: Mandy!! Ik ben weg geroepen voor het werk! Ik zal er niet zijn deze nacht hé! Jij: Ok mam! Mam: Zorg goed voor Bill hé! Jij: Ja zal ik doen bye. Even later gaat de bel. Je doet open en ziet . . .
Tom ? ^^