Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 86

Two girls come by the Cullens

22 juni 2010 - 21:34

273

0

178



86

Tijdsprong naar weet ik hoeveel tijd
Ik zat naast Jasper op de bank, mijn hand lag in de zijne. We waren alleen thuis, dus dat scheelde.
Esmé was bezig met helepen op een kinderboerderij (Waarschijnlijk om al die kindjes blij te maken.. Kom op zeg...) Hope, Alice en Rose waren kleding aan he tuitzoeken voor Emmett en Edward (Jasper moest ook mee, maar hij had Alice over kunnen halen om niet te gaan) En Carlisle was door een hysterische Jacob en een rustige Seth uit huis gehaald om Elisabeth te helpen bij de bevalling. Ik had meegewild, maar Carlisle, die getrouwd was met Esmé, en aan Esmé onting niets, zei dat ik thuis moest blijven. Jasper kon wel op me letten.


Ik wierp emmett een blouse toe. 'en deze?'vroeg ik terwijl ik verder door het rek zocht. 'te blokkerig!' Alice gromde. 'emmett cullen, je gaat nu die blousjes passen of ik ruk je kop eraf!'siste ze

Ik gaf weer een gil. Godsamme, dí­t deed haast nog meer pijn dan gebeten worden door Alice op een verlaten vliegveld als je al haast dood bent. 'Nog heel even,' moedigde Carlisle aan. 'Ja, hallo dit doet pí­jn!' Ik gilde nog een keer en toen was het over. Ik liet me terugzakken in de kussens en Carlisle gaf een meisje aan me, nadat ik haar in een doek gewikkeld had. Ze opende haar bruine oogjes en nestelde zich tegen me aan. Ik keek vertederd naar haar gezichtje. Jake kwam binnen en ging naast het bed zitten. hij aaide voorzichtig over het hoofdje. 'Hoe ga je haar noemen?' 'Lauren Rachel,' antwoordde ik met een glimlach. Lauren was in slaap gevallen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.