Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Secrets untold » hoofdstuk 2

Secrets untold

20 juni 2010 - 20:01

261

0

212



hoofdstuk 2

Tom lag op zijn bed naar het plafond te staren. Moest hij het Patrick vertellen, Zijn geheim? Hij had het aan niemand verteld zelfs niet aan zijn ouders. De enige waar hij het aan had verteld was zijn dagboek, maar die kon je niet echt een iemand noemen.’Tom! We gaan eten!’ riep zijn vader van beneden. Hij stond op en liep naar beneden, ze aten spruitjes, met aardappelpuree en een slavink. Gatver, het enige wat hij hiervan lust is de aardappelpuree. ‘hey lieverd! Zij zijn moeder die met de pan jus aan kwam lopen. ‘hey mam’ hij ging zitten, hij schepte op en merkte dat zijn zus nergens was te bekennen. ‘ma, waar is Jeanine?’ ‘ze eet vanavond bij Will’. Ow ja, Will. Zijn zus had een paar weken geleden William leren kennen en het was meteen dik aan. Zijn puree had hij op nu zijn spruitjes nog. Hij stak er een in zijn mond en begon er op te kauwen, nou ja eigenlijk pruimen. Hij slikte hem door. ‘ma ik eet mijn spruiten echt niet op hoor!’ ‘oké, zij zijn moeder ‘dan eet je vanavond wel 2 stukken fruit hè’ ‘ja mam’ zijn ouders begonnen te praten over de politiek, en het nieuws. ‘Tom?’ hij keek op van zijn bord. ‘ja?’ ‘ja pa?’ je bent zo stil’ ‘vind je?’ ‘ja, meestal praat je de oren van ons hoofd en nu niet en na school ging je meteen naar je kamer, is er iets mis? Of is er iets gebeurt op school?’ Tom slikte. Moest hij het nou vertellen of niet?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.