Hoofdcategorieën
Home » Twilight » difeso l 'Amicizia » -9-
difeso l 'Amicizia
-9-
Jasper had me inmiddels los gelaten, en zette me op de bank. De hond rende weg, waraschijnlijk naar haar huis.
'Waarom ben je hier?'wilde Jasper weten. 'Oh, gewoon. Ik verveelde me,' Ik haalde mijn schouders op. 'En ik wilde jou weer even zien.' Hij schoot in de lach. 'Nou zeg, zo interresant ben ik nou ook weer niet,'mompelde hij bescheiden.
'Voor mij ben je speciaal,'flapte ik eruit, en als het had gekunt was ik knalrood gewoerden. 'Ik bedoel.. je bent ee nvan de weinige die me mag..'
Ik liep door het bos. Fijn. Ik had dus een weerwolf achter me aan en ik was zelf ook al niet normaal. 'Hé Belle,' hoorde ik achter me. Ik draaide me razendsnel om. 'O. Hoi Jacob, je liet me schrikken.' 'Sorry,' zei hij en lachte verontschuldigend. OPeens vond ik hem heel knap. 'Kom je?' vroeg hij. Ik liep naar hem toe en hij pakte mijn hand. Lekker dan. Hij bracht me naar allemaal andere jongens en een meisje, die haar ogen wijdopen sperde en naar adem hapte. 'ZIj ook?' stamelde ze. Een jongen, waarschijnlijk de alfa, knikte. 'Maar zij is half mens, half weerwolf.'
Dokter Cullen liet me binnen. Ik volgde hem naar een grote open woonkamer
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.